مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی خبر داد؛

رونمایی از جلد اول دانشنامه دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی در سال جاری

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی گفت: تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان در حال انجام است که امیدواریم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بتوانیم جلد اول دانشنامه را امسال رونمایی کنیم.
کد خبر: ۴۰۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ - 02August 2020

رونمایی از جلد اول دانشنامه دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در سال جاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی در جلسه هم‌اندیشی تدوین دانشنامه و دایرةالمعارف دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: باید در معرفی شهدا و سیره این بزرگ‌مردان به جوانان تلاش و فعالیت بیشتری صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه همه ما در جهت حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و پشتیبانی از ولایت فقیه وظایفی داریم که بایستی به نحو احسنت انجام دهیم، گفت: در زمان جنگ و دوران دفاع مقدس طبق فرمایش امام خمینی (ره) توانستیم فرهنگ جهادی و مظلومیت خود در برابر مستکبران را به جهان منتقل کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی ایمان و اراده مردم، ولایتمداری، اسلامی بودن انقلاب را از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مردم با اطاعت از رهبری در مسیر حق و حقیقت قرار گرفتند و با خون خود این انقلاب را حفظ کرده و به ثمر نشاندند و باید در ادامه راه این انقلاب با ولایتمداری ثابت قدم باشیم.

فلاحی با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان در حال انجام است که امیدواریم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بتوانیم جلد اول دانشنامه را امسال رونمایی کنیم.

وی تصریح کرد: اراده خوبی در استان برای تدوین دانشنامه به‌وجود آمده که امیدواریم با همدلی و همراهی همه دستگاه‌ها به خصوص بنیاد شهید و امور ایثارگران که خود دارای مداخل و اسناد نفیسی است، این مهم محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها