وصیتنامه شهید «محسن آهنی»؛

تقوا را فراموش نکنید

در وصیتنامه شهید «محسن آهنی»آمده است:‌ برادرانم شما تقوا را فراموش نکنید که برادر شهید هستید، تقوا را پیشه کنید و مقدمه کارتان قرار دهید.
کد خبر: ۴۰۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳ - 02August 2020

تقوی را فراموش نکنیدبه گزارش دفاع‌پرس از تهران، «محسن آهنی» در یکم فروردین 1340، در شهرستان ورامین متولد شد. تا اول راهنمایی درس خواند. به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. چهاردهم مرداد 1366، در سردشت توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید..

در فرازی از وصیت‌نامه شهید آمده است:

و با سلام بر کلیه شهدا از کربلای حسینی تا کربلای خمینی و با سلام به تمامی خانواده شهدا و به امید شفای هرچه سریعتر مجروحین جنگ تحمیلی.

باسلام به مادرعزیزم و پدربزرگوارم و گرامیم که مرابارنج و مشقت بزرگ کرده و رنج‌ها دیده اید و برای پاسداری از اسلام مرا به جبهه های جنگ فرستادید.

و من هم همیشه شما را دعا می کردم ومن ازخدای بزرگ برای شما طلب مغفرت می نمایم امیدوارم که شما مرا حلال کنید هرچند که حق بزرگی برگردن من دارید می بخشید.

پدرجان مادرجان اگر هم خواستید گریه کنید برای مظلومیت اسلام و مظلومیت امام حسین (ع) گریه کنید پدر و مادرم به امام و امت وفادار باشید و همیشه امام رادعا کنید و امام راتنها نگذارید و همیشه یار و مدد کار او باشید .

خواهرانم شما حجابتان را حفظ کنید که کوبنده تر از سلاح من است. برادرانم شما تقوا را فراموش نکنید که برادر شهید هستید و پدرجان و مادرجان برادرانم و خواهرانم تقوا را پیشه کنید و آن را مقدمه کارتان قرار دهید.

پدرجان و برادرانم بعدازمن جای مرا درجبهه ها خالی نگذارید که اسلام وجبهه نیازبه یاری دارد. دوستان و آشنایان اگرمرادوست دارید باید امام راهم دوست داشته باشید.

باید روحانیت مبارز رادوست داشته باشید و بازهم اگرمرا دوست داشته باشید باید ایمان بیاورید به خدا و اهل بیت و بعد جهاد در راه خدا و بعد هجرت از این دنیا به دنیای اصلی که آن هم شهادت است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار