مسئول قرارگاه صاحب‌الامر لرستان:

جوان و پویا بودن از مهمترین ویژگی‌های قرارگاه صاحب الامر لرستان است

«میثم کشکولی» گفت: جوان و پویا بودن، تخصصی و آتش به اختیار کار کردن از مهمترین ویژگی‌های قرارگاه فرهنگی صاحب الامر لرستان است.
کد خبر: ۴۰۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ - 03August 2020

جوان و پویا بودن از مهمترین ویژگی‌های قرارگاه صاحب الامر است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «میثم کشکولی» مسئول قرارگاه  فرهنگی صاحب الامرِ لرستان در دیدار با سرهنگ «محسن رشیدی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: قرارگاه صاحب الامر در واقع یک سازمان مردم نهاد ،خودجوش، مؤمن و انقلابی است که در حوزه فرهنگی و تحول اجتماعی فعالیت می‌کند.

وی افزود: تا قبل از شکل‌گیری این قرارگاه، اقدامات پراکنده‌ای در حوزه فرهنگی صورت می‌گرفت و ظرفیت‌ها زیادی وجود داشت که هیچ‌کدام به یکدیگر وصل نبودند، اما با راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر یک تشکیلاتی برای هم‌افزایی و هدفمند بودن این اقدامات ایجاد شد.

کشکولی جوان و پویا بودن، تخصصی و آتش به اختیار کار کردن را از مهمترین ویژگی‌های قرار گاه  صاحب الامر برشمرد و گفت:  قول مساعد می‌دهیم که از تمامی ظرفیت‌های که وجود دارد، بویژه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری، برای همکاری با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و در انجام فعالیت‌ها استفاده کنیم.

در این دیدار سرهنگ «محسن رشیدی» ضمن تشکر از اعلام آمادگی مسئول و کارکنان قرارگاه صاحب الامر لرستان با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیان داشت: با وجودی که در آستانه چهل سالگی دفاع مقدس هستیم، در بحث جمع آوری آثار مربوط به شهدای استان آنگونه که شایسته است، اقدام نشده است.

وی عنوان کرد: باید برای جمع آوری اسناد و آثار مرتبط با شهدا از همه ظرفیت‌ها استفاده شود و در این زمینه نهضتی صورت پذیرد.

در پایان این جلسه قرار شد انتظارات و خواسته‌های اداره کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس لرستان از نحوه همکاری قرارگاه صاحب الامر با این اداره به صورت مکتوب تحویل میثم کشکولی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار