رونمایی از تابلوی شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد خرم‌آباد

با حضور جمعی از مسئولان استانی از تابلو شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد رونمایی شد.
کد خبر: ۴۰۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ - 04August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، امروز در مراسمی با حضور «سیامک بهاروند» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و جمعی از مسئولان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مدارک افتخاری پنج شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد که از سوی سازمان مرکزی صادر شده به خانواده‌ این شهدای والامقام اهدا شد.

سیامک بهاروند در این مراسم با تبریک فرارسیدن عید غدیر خم یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامیداشت و اظهار داشت: امروزه هرچه داریم به برکت خون شهدا بوده و خون شهدا باعث آبرو و عزت کشور در جهان شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان تکریم شهدا و خدمت‌رسانی به خانواده‌های معزز شاهد را تکلیف و وظیفه برشمرد و افزود: امیدواریم که شهدا در روز قیامت ما را شفاعت کنند و بتوانیم رهروی شایسته برای آنان باشیم.

در این مراسم  مدارک افتخاری، لوح سپاس و هدیه به خانواده شهدای دانشجو (آیت دریکوند، منوچهر کرمی، مجید ندری، سجاد عباس‌زاده و فضل‌الله راستین) اهدا شد و با اعطای لوح سپاس و هدیه از دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزیده در جشنواره ملی ایثار در مرحله استانی (فاطمه فارابی، محبوبه امینی تاری، نرگس محمودوند، مژگان کشوری پاپی و محسن یاران‌پور) نیز تجلیل صورت گرفت.

پایان بخش این مراسم رونمایی از تابلو شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها