رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان تاکید کرد؛

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مستند کردن خاطرات رزمندگان

«حجت الاسلام رضا حقیان» گفت: برای مستند کردن خاطرات دفاع مقدس باید از همه ظرفیت‌ها و منابع انسانی استان استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۰۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲ - 04August 2020

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مستند کردن خاطرات رزمندگان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «رضا حقیان» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان لرستان در دیدار با سرهنگ «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت:  استان  لرستان در جنگ استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه را پشتیبانی می‌کرد.

وی با بیان اینکه لرستانی‌ها نقش ویژه‌ای در هشت سال دفاع مقدس داشتند، گفت: وظایفی که به رزمندگان لرستانی محول می‌شد، به نحو احسن انجام می‌دادند اما ضعف ما در مستند سازی بود، همه‌ی برنامه‌ها ثبت و ضبط نمی‌شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان با تاکید بر اینکه در شهرستان‌های دیگر هم می‌توانیم آنگونه مستندات انجام دهیم یا خاطراتی که رزمندگان ما دارند در قالب مستند تهیه شود، تصریح کرد:  برای مستند کردن خاطرات دفاع مقدس باید  از همه ظرفیت‌ها و منابع انسانی استان استفاده کنیم.

وی خطاب به سرهنگ رشیدی گفت: در بحث ائمه جمعه، تریبون‌های ما در خدمت شماست و اگر کاری با شهرستان‌ها و ائمه‌ها جماعات دارید به‌صورت مکتوب اعلام کنید تا پیگیری کنیم چرا که امام جمعه باید پرچمدار مشکلات باشد، ما باید بدانیم چه مشکلاتی داریم تا بتوانیم وارد شویم.

حجت الاسلام حقیان با بیان اینکه ما همکاری  لازم با  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داریم، خطاب به سرهنگ رشیدی، بیان داشت:  شما را در جلسات دعوت می‌کنیم که از تریبون نماز جمعه  در هر شهری از استان که خواستید، بعد از ایام کرونا بروید و از تریبون امام جمعه استفاده کنید چرا که در نظام جمهوری اسلامی همه کارها به یکدیگر مربوط هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار