سردار شهسواری:

هر کسی به امنیت ایران تعدی کند سپاه به صورت پیش‌دستانه به آنها حمله خواهد کرد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: هر کسی به امنیت ایران تعدی کند سپاه به صورت پیش‌دستانه به آنها حمله خواهد کرد و در این راستا در چند روز گذشته برخورد قاطعی با ضدانقلاب انجام گرفت.
کد خبر: ۴۰۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ - 05August 2020

هر کسی به امنیت ایران تعدی کند سپاه به صورت پیش‌دستانه به آنها حمله خواهد کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار حبیب شسهواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم در زمینه اطلاع‌رسانی از همان ابتدای پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس و در حال حاضر در مبارزه با کرونا نقش فعالی داشتند.

وی با اشاره به نقش آذربایجان‌غربی در طول تاریخ انقلاب اسلامی افزود: دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی به دو مقطع اطلاق می‌شود یکی همان جنگ تحمیلی هشت ساله بوده و دیگری دفاع مقدس ۴۱ ساله است چرا که آذربایجان‌غربی به دلیل موقعیت سوق‌الجیشی و هم‌مرزی با سه کشور خارجی همیشه مورد طمع معاندان بوده است که این طمع از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب با حمله به پادگان مهاباد آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم آذربایجان‌غربی در دفاع مقدس ادامه داد: در دفاع مقدس برای مثال ارومیه ۲۷ بار مورد هدف بمباران هوایی قرار گرفت و سردشت نخستین شهر دنیا است که به آن با بمب شیمیایی شد اما با این وجود مردم این استان جانانه ایستادگی کردند و درواقع باید گفت که حکایت دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی کمتر گفته و شنیده شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان عنوان کرد: برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس از خرداد ماه شروع شده و هر هفته یک استان مسئول برگزاری برنامه‌ها بوده که آذربایجان‌غربی نیز در هفته اول شهریور ماه مجری اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

سردار شهسواری تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، راه‌اندازی بیمارستان صحرایی مجهز به اتاق عمل، افتتاح سالن‌های ورزشی، افتتاح ۵۰۰ باب مسکن مددجویی با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره)، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و زیارت مجازی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به تحرک تعدادی از نیروهای ضدانقلاب در مرزهای استان در هفته اخیر خاطرنشان کرد: امنیت خط قرمز ماست هر کسی به امنیت ایران تعدی کند سپاه به صورت پیش‌دستانه به آنها حمله خواهد کرد و در این راستا در چند روز گذشته برخورد قاطعی با ضدانقلاب انجام گرفت و همگان باید بدانند که اقدامات و پاسخ سپاه، ضدانقلاب را پشیمان خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار