مدیر هنر و رسانه سازمان بسیج دانشجویی کشور:

جشنواره دانشجویی «ققنوس» بین المللی برگزار می‌شود

«مهرداد توکلی» از برگزاری جشنواره دانشجویی »ققنوس» به صورت بین المللی خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف شناسایی و توانمند سازی هنرمندان متعهد و درگیر کردن جهان اسلام در حوزه هنر متعهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ - 05August 2020

جشنواره دانشجویی «ققنوس» بین المللی برگزار می‌شود / شناسایی و توانمدسازی هنرمندان متعهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مهرداد توکلی» مدیر هنر و رسانه سازمان بسیج دانشجویی کشور و دبیرکل جشنواره‌های سراسری ققنوس در نشست با خبرنگاران استان مازندران با بیان اینکه جشنواره ققنوس جدی‌ترین جشنواره در حوزه دانشجویی به شمار می‌آید، از برگزاری پنجمین دوره این جشنواره در 32 استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره به صورت سراسری و از سوی بسیج دانشجویی سراسر کشور برگزار می‌شود و برگزیدگان به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی پرورش دانشجویان هنرمند و هنرمندان دانشجوی متعهد را از اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: این جشنواره با همکاری بسیج هنرمندان، بسیج رسانه و صدا و سیما برگزار می‌شود.

توکلی با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره ققنوس رها نمی‌شوند و در انجمن‌های مختلف هنری بکارگیری می‌شوند، از راه‌اندازی انجمن فیلم و ادبیات داستانی خبر داد و گفت: این انجمن‌ها با هدف کادرسازی، الگوسازی، توانمندسازی، پرورش نیروی هنرمند متعهد و شناسایی و توانمندسازی هنرمندان تشکیل می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه محور اصلی جشنواره ققنوس نقش آفرینی و مسئله‌محوری در حوزه‌های اقتصاد، هنری و... شناسایی و تولید آثار است، گفت: ما به دنبال الگوسازی دانشجویان هستیم و الگوی شاخص مثل شهید آوینی مورد نظر ما است.

توکلی افزود: بنا داریم با هدف درگیر کردن دانشجویان جهان اسلام، جشنواره ققنوس را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم.

این مسئول با بیان اینکه مازندران از لحاظ کمی آثار خوبی رسیده و بعد کیفی آن در داوری اساتید مشخص شده است، گفت: جشنواره ققنوس یک جریانی را ایجاد خواهد کرد که به دنبال حضور دانشجویان برگزیده در هنرهای مختلف هستیم تا برای تولید محتوا و نقش آفرینی در حوزه‌های مختلف هنر معرفی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار