بیانیه اداره حفظ آثار دفاع مقدس فارس به مناسبت روز خبرنگار؛

اصحاب رسانه، سربازان جنگ نرم در مقابله با توطئه‌های دشمنان هستند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در بیانیه‌ای با گرامی‌داشت ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار، اصحاب رسانه از ارکان قدرت نرم امروز انقلاب اسلامی و سربازان جنگ نرم در مقابله با توطئه‌های دشمنان و استعمارگران دانست.
کد خبر: ۴۰۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ - 06August 2020

اصحاب رسانه، سربازان جنگ نرم در مقابله با توطئه‌های دشمنان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، با صدور بیانیه‌ای، فرارسیدن ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار را گرامی داشت.

در ابتدای این بیانیه آمده است: «هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، فرصت مناسبی برای بازخوانی کارنامه سراسر شور و شعور خبرنگاران متعهّد در عرصه اطلاع‌رسانی به‌منظور آگاهی‌بخشی و بصیرت‌بخشی به جامعه است.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: واژه «سربازان گمنام امام زمان (عج)» اگرچه معمولاً برای نیرو‌های اطلاعاتی – امنیتی استفاده می‌شود؛ اما چرا نباید خبرنگاران را نیز سربازان گمنام امام زمان (عج) بنامیم؛ مگر نه این است که خبرنگاران سربازان همیشه به‌خط انقلاب هستند که در گمنامی، صبح تا شب و حتی شب تا صبح در میدان تهیه گزارش و خبر، حادثه‌ها و سختی‌ها را به جان می‌خرند و در پایان، نام و نشانی آن‌ها نیز گمنام می‌ماند.

این بیانیه با تاکید بر این که روز خبرنگار، روز تداعی حساسیت چشمان بیدار و روشنی است که با قلم توانا و رسانه خود تاثیراتی شگرف و با عظمتی را رقم می‌زنند، تصریح کرده است: بی‌تردید آگاه‌سازی و تنویر افکار عمومی در کنار صیانت از نشر و پردازش صحیح اطلاعات از جمله رسالت‌های بزرگ خبرنگاران متعهد و صادق است.

این بیانیه در پایان با تعظیم به مقام شامخ شهدای عرصه خبر و رسانه و گرامیداشت خاطره بزرگ مرد این عرصه شهید محمود صارمی و تاکید بر نقش و رسالت سترگ اصحاب رسانه در بزرگداشت چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس، این عرصه را فرصتی ارزشمند در جهت بهره برداری و ترویج فرهنگ ارزشمند دوران دفاع مقدس دانسته و تصریح می‌کند: به فضل الهی و با تکیه بر رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هوشمندی، هوشیاری و زمان شناسی خبرنگاران و دیگر فعالان رسانه‌ای به دشمنان انقلاب اسلامی، اجازه داده نخواهد شد به نظام مقدس جمهوری اسلامی که با خون پاک شهیدان برپا شده است خدشه‌ای وارد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار