بیانیه سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز خبرنگار

سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۰۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ - 06August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد،‌ سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

17 مرداد یادآور شجاعت و از جان گذشتگی خبرنگاری است که توسط عوامل منحوس و متعصب تکفیری به شهادت رسید و اما این شهادت هیچگاه باعث از بین رفتن یا حتی ذره ای کاستن از آرمانها و اندیشه های والای هم قطاران ارزشی ایشان نگردید و تبدیل به سنگ بنای رویشی نوین در اندیشه های ظلم ستیزانه آنان گردید.

یاد و خاطره شهید والامقام محمود صارمی و سایر شهدای شامخ عرصه رسانه نظیر شهید رهبر ، شهید شهرانی، شهید کاظمی، شهید نوبهار، شهید مصلی نژاد و سایر عزیزان که رضوان الهی گوارایشان باد را گرامی میداریم و بهترین تبریک ها و شادباش ها را تقدیم تمامی عزیزانی می کنیم که در حوزه مهم و راهبردی اطلاع رسانی، با عشق و علاقه وافر و ستودنی، حرفه ای بودن و حرفه ای عمل کردن را برای خود مقدس دانسته و برای پاسداری از آن چه بسا متحمل رنج هایی نیز گردیده اند.

امروز جهادگران عرصه رسانه و این افسران جنگ نرم جبهه اسلام نیازمند توجه جدی مسئولان ذیربط در بحث معیشتی، بیمه، درمان و... می باشند، اقدامی که دیگر باید از پوسته ی شعار خارج و به فعل برسد و این اقدام قطعا نیازمند تفکر و عمل انقلابی توسط مدیران انقلابی می باشد.

خبرنگار و عکاس همان کسی است که در شرایط بسیار سخت و نفس گیر بیماری کرونا دوشادوش عزیزان زحمتکش عرصه بهداشت و درمان در انتقال اخبار و تصاویر از جان خود مایه گذاشت و می گذارد. آری اینها از جنس کسانی هستند که برای باز شدن معبر مین، جان پاک خود را فدای آرمانها و سایر هم نوعان خود می کنند...

سازمان بسیج رسانه مفتخر است به اینکه اعلام نماید خادم انسانهایی است که از جنس فرشته اند و به همین خاطر بر خود می بالیم و از همراهی و همکاری صادقانه و صمیمانه شما اصحاب محترم رسانه‌های مکتوب و برخط استان چهارمحال و بختیاری که پرچم دار امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شایسته به مرم عزیز این سرزمینید سپاسگذاریم و توفیق خدمت به اسلام و مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سلامتی خود و خانواده محترمتان را از خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار