فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی:

برنامه‌های هفته امر به معروف در خراسان‌ جنوبی مجازی برگزار می‌شود

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به در پیش بودن هفته امر به معروف و نهی از منکر، گفت: برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر امسال به دلیل وجود بیماری کرونا بیشتر در فضای مجازی فعالیت خواهد کرد.
کد خبر: ۴۰۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹ - 06August 2020

برنامه‌های هفته امر به معروف در خراسان‌جنوبی مجازی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی امروز در جلسه هیئت اندیشه‌ورز ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: جلسات کمیته ها و کارگروه‌ها پیرامون موضوعات فرهنگی و مطالبه‌گری باید تداوم داشته باشد و مصوبات این جلسات پیگیری و در صورت نیاز در شورای استانی به تصویب برسد.

وی با اشاره به درپیش بودن هفته امر به معروف و نهی از منکر، بیان داشت: برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر امسال به دلیل وجود بیماری کرونا بیشتر در فضای مجازی فعالیت دنبال خواهد شد و و به احتمال زیاد برگزاری همایش را نیز نخواهیم داشت.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در این ایام به تشریح و تبیین اهداف هفته امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازد، عنوان کرد: اولویت اصلی ما تذکر لسانی است و برای همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر یک برنامه بلند مدت نیاز است.

قاسمی به همزمانی هفته امر به معروف و نهی از منکر با هفته دولت اشاره کرد و گفت: باید در زمینه مطالبه‌گری از ادارات در جهت دولت اسلامی گام برداشت.

وی با بیان اینکه برای اینکه اثرات مثبتی در بحث فرهنگی در جامعه مشاهده کنیم، نیاز به فرهنگ‌سازی در قالب‌های هنر و رسانه داریم، خاطرنشان کرد: بسیج هنرمندان و حوزه هنری ظرفیت های بالایی برای تولید محتواهای فرهنگی در راستای امر به معروف و نهی از منکر دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار