علی‌اکبر ولایتی:

لبنان همواره سرافراز و استوار است/ ایران در کنار دولت و مردم لبنان خواهد بود

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله‌العالی) در امور بین‌الملل، در پیامی ضمن تسلیت حادثه تأسف‌بار انفجار در بندر بیروت، اعلام کرد: لبنان همواره سرافراز و استوار است و جمهوری اسلامی ایران نیز حمایت‌ها و همراهی‌های لازم را مانند همیشه خواهد داشت و در کنار دولت و مردم خواهد بود.
کد خبر: ۴۰۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ - 06August 2020

لبنان همواره سرافراز و استوار است/ ایران در کنار دولت و مردم لبنان خواهد بودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در پی حادثه تأسف‌بار و دلخراش روز سه‌شنبه در بندر بیروت، «علی‌اکبر ولایتی» مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله‌العالی) در امور بین‌الملل، در پیامی این ضایعه را تسلیت و با دولت و ملت لبنان ابراز همدردی کرد.

وی در این پیام اعلام کرد: حادثه دلخراش بیروت و کشته و مجروح شدن جمع زیادی از مردم عزیز این کشور، موجب تاسف فراوان شد و قلوب ملت بزرگ ایران را در این اندوه جریحه‌دار کرد.

مشاور امام خامنه‌ای در بخشی از این پیام، ضمن تسلیت به دولت و ملت بزرگ لبنان، افزود: لبنان همواره سرافراز و استوار است و جمهوری اسلامی ایران نیز حمایت‌ها و همراهی‌های لازم را مانند همیشه خواهد داشت و در کنار دولت و مردم خواهد بود. 

ولایتی با ابراز اندوه فراوان، این حادثه تلخ را به ملت و دولت بزرگ لبنان و همچنین «سید حسن نصرالله» و حزب‌الله لبنان که از دقایق اولیه برای خدمت‌رسانی و رسیدگی به وضعیت پیش‌آمده در صحنه حضور یافتند، تسلیت  گفت.

وی برای شهداء این حادثه آرزوی رحمت و غفران الهی، برای آسیب‌دیدگان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر مسئلت کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار