برجام ماهیت غرب را برای مردم کشورمان آشکار ساخت

نماینده مردم مشکین شهر گفت: برجام هیچ منفعتی برای ما در پی نداشت، بلکه ماهیت آمریکا و آن چند کشور اروپایی را برای ملت ایران آشکار ساخت و همه متوجه شدند که اینها دشمنان اصلی جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۴۰۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ - 06August 2020

برجام ماهیت غرب را برای مردم کشورمان آشکار ساختبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگویی، با اشاره به اینکه برجام هیچگونه منفعتی را برای کشورمان در پی نداشته، اظهار کرد: بدعهدی‌های غرب به ویژه آمریکا باعث شده بود که مواضع ما نسبت به انعقاد قرارداد برجام از همان روزهای نخست این قرارداد شفاف و صریح باشد و در حقیقت انتقادهای جدی را به این معاهده داشته‌ایم.

وی در ادامه افزود: قرارداد برجام یکطرفه و به نفع غربی‌ها منعقد شده است؛ چرا که در بندهای این معاهده ذکر شده بود که اگر غربی‌ها به تعهداتشان عمل نکردند ایران هیچگونه حق اعتراضی ندارد، اما آنها می‌توانند در صورت عدم تعهدات برجامی از سوی کشورمان، ما را مورد تحریم‌های شدیدتری قرار دهند.

نماینده مردم مشکین شهر با اشاره به اینکه جریانی در کشور در دهه اخیر وانمود کرده بودند که اگر ارتباط با غرب وجود نداشته باشد مشکلات حل نخواهند شد، تاکید کرد: در عرصه دیپلماسی از دو دهه پیش جریانی در درون کشور روی افکار عمومی کار کرده بودند و مشکلات بوجود آمده را نیز به عدم ارتباط با غرب گره می‌زدنند و این قضیه به شکلی القا شده بود که با برقراری رابطه با غرب به ویژه آمریکا مشکلات کشور حل خواهند شد و ناگفته نماند که این موضوع نیز به یک گفتمان تبدیل شده بود.

این نماینده مردم در مجلس در ادامه افزود: معتقدم برجام تنها ماهیت آمریکا و آن چند کشور اروپایی را برای ملت ما آشکار کرد و این مسئله نشان داد که دشمنی این‌ها با ایران ریشه‌ای است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اعتقاد دارم که برجام بر کشور ما تحمیل شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام /341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار