مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

تشکیل اتاق اندیشه ورزان جنگ نرم در خوزستان برای مقابله با تهدیدات رسانه‌ای دشمن

سردار عباس یوسفی از تشکیل اتاق اندیشه ورزان جنگ نرم در راستای مقابله با تهدیدات رسانه‌ای دشمن خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ - 07August 2020

تشکیل اتاق اندیشه ورزان جنگ نرم در خوزستان برای مقابله با تهدیدات رسانه ای دشمن

سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، ضمن تبریک روز خبرنگار به همه جامعه خبری و رسانه ای اظهار داشت: خبرنگاران متعهد، مطالبه‌گر و انقلابی امروز، افسران جنگ نرمی هستند که شناسایی دشمن‌شان خیلی سخت‌تر از جنگ‌های فیزیکی و سخت است.

وی افزود: در زمان های نه چندان دور، تنها چند نشریه و یا یک رادیو با پخش چند ساعت برنامه و در نهایت چند شبکه تلویزیونی همه مطالبات افکار عمومی را پاسخگو بودند و کسی هم از کمبود خبر گلایه نداشت اما دنیای امروز بر محور خبر و رسانه و محتوای فرهنگی و تبلیغاتی می چرخد و این مهم رسالت جامعه خبری را دوچندان می کند.

سردار یوسفی گفت: در دوره های گذشته ذات یک خبرنگار تهیه و انتشار خبر بود اما در این دوران حساس، یک خبرنگار باید یک جامعه شناس، محقق، تحلیل گر و مسلط به شناخت نسبی از دنیای پیرامون و بلکه بین المللی باشد تا بتواند تاثیرگذار بوده و در این همه هجم خبر و رسانه خودش و محتوایش را مطرح کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: در حوزه دفاع مقدس نقش خبرنگار و رسانه چیزی فراتر از یک وظیفه است. چرا که تعهد، تخصص و مخاطب شناسی رسانه و خبرنگار این حوزه باید به قدری باشد که بتواند ضمن انتشار و انتقال مفاهیم و خبر، تاثیر ماندگاری بر نسل جوان نیز بگذارد و ذهن او را درگیر این حوزه کند.

دبیر ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان افزود: به لطف پروردگار در استان خوزستان هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی شرایط و تعامل بسیار مطلوبی با اهالی خبر و رسانه داریم و به جرات می گویم که بیش از 70 درصد رسانه های استان اعم از نشریات، خبرگزاری ها و رسانه های صوتی و تصویری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ارتباط و همکاری تاثیرگذاری دارند که جا دارد در این روز خجسته از همه این عزیزان تشکر کنم.

سردار یوسفی ادامه داد: یکی از برنامه های ما برای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان ایجاد غرفه و فضایی برای پرداختن به نقش رسانه ها در دفاع مقدس است ضمن اینکه باید یک قرارگاه رسانه ای قوی نیز در این مکان راه اندازی کنیم که از وجود همه خبرنگاران متعهد و جوان استان نیز بهره ببریم و خوزستان را منبع ارسال و انتشار خبر و محتوای حوزه دفاع مقدس کشور معرفی کنیم.

وی در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از «هوشنگ نوبخت» فعال رسانه ای و نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان که مدیریت روابط عمومی و تبلیغات اداره کل را نیز به عهده دارد، از وی خواست که پیگیر تشکیل اتاق اندیشه ورزان جنگ نرم در راستای مقابله با تهدیدات رسانه ای دشمن شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها