شهید «سیدخلیل ابراهیم‌زاده»؛

جدا شدن از امام و ولایت فقیه جدا شدن از سرچشمه توحید است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «سیدخلیل ابراهیم‌زاده» آمده است: شما ای وارثان خون شهدا! مبادا امام را تنها بگذارید یا از خطش منحرف شوید؛ جدا شدن از امام و متکی شدن به هر خطی جز ولایت فقیه جدا شدن از سرچشمه توحید است.
کد خبر: ۴۰۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ - 08August 2020

جدا شدن از امام و ولایت فقیه جدا شدن از سرچشمه توحید استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و عید سعید غدیر خم وصیت‌نامه شهید «سیدخلیل ابراهیم‌زاده» از شهدای سادات شهرستان بابل را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید:

شهید «سیدخلیل ابراهیم‌زاده» فرزند سیدنعمت الله در تاریخ نهم تیر 1350 در بابل به دنیا آمد و در تاریخ چهارم تیر 1367 در جزیره مجنون به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فلاتهنوا و تدعوا فی السلم وانتم  الاعلون والله  معکم و لن یترکم اعمالکم» (سوره محمد، آیه35)

پس شما اهل ایمان در کار دین سستی روا مدارید و (از ترس جنگ) کافران را دعوت به صلح نکنید که شما بر کفار غالب و بلند مقام‌تر خواهید بود و خدا با شماست و از اعمال شما  هیچ نمی‌کاهد.

بنام و یاد الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام  بر صاحب الزمان حضرت بقیه الله ولیعصر (عج) و با درود به رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پیر جماران بت شکن قرن امام امت نائب بر حق امام زمان (عج) روح الله حضرت آیت الله العظمی امام خمینی و با سلام به امید امت و با سلام بر فقیه عالیقدر مشکینی و با درود به محضر شهدای اسلامی بخصوص شهید مظلوم بهشتی و استاد مطهری و رجائی و باهنر و با سلام بر خامنه‌ای شهید زنده، هاشمی یاور امام زمان و تمام نیروی مخلص و خدمتگزار انقلاب و اسلام و قرآن. سخنم را که صحبتی است از یک سرباز کوچک امام زمان (عج) و یک خدمتگزار اسلام و قرآن شروع می‌کنم به این امید که بتوانم حرف دلم را برای شما بر روی کاغذ بیاورم.

به نام خدا بنام الله که به ما جان داد تا فدای اسلام عزیز سازیم بنام او که هدف و مقصود من است. معبودا! خدایا! پروردگارا! در هر دم و در هر لحظه زندگیم بیادت بودم امیدوارم در دم مرگ بیادت باشم. سلام بر روح خدا که به پیکر مرده‌مان جان داد. سلام بر این قامت ایستاده در مقابل ظلم و جور جباران و ستمگران بر ولی فقیه یاور مسلمین و مستضعفین و درود بر روحانیت مسئول و متعهد پرچمدار مبارزه علیه شرک و نفاق.

شما ای وارثان خون شهدا! هرگز از مبارزه دست برندارید و تا مظلوم در جهان هست، بجنگید و تمام  دشمنان اسلام و انسانیت را به زباله‌دان تاریخ بفرستید. شما ای وارثان خون شهدا! مبادا امام را تنها بگذارید یا ازخطش منحرف شوید جدا شدن از امام و متکی شدن به هر خطی جز ولایت فقیه جدا شدن از سرچشمه توحید است. شما ای حزب اللهی‌ها! ای براردران بسیجی! ای بازوان مسلح ولایت فقیه! همانطوری که تا به حال ثابت کردید پشتیبان این راه باشید.

ای برادران بسیجی! خوشا آنانکه زندگی و مرگشان بخاطر الله است. و هدفی جز او ندارند. برادران و خواهران! به این حدیث «اوصیکم بتقوی الله و نظم امرکم» جامه عمل بپوشانید و برای تحقق این هدف تا می‌توانید به بسیج مستضعفین بپیوندید و از شما می‌خواهم امام را که روح اسلام است یاری کنید و هر وقت که نهال اسلام احتیاج  به آب داشت با خون پاک  خود سیرابش سازید و مبادا  سستی کنید که مورد مواخذه قرار می‌گیرید.

پدر عزیزم! از اینکه زیاد مزاحمت شدم مرا حلال کنید صابر باشید از زحمات بی‌دریغ شما که برای بهتر زندگی کردن ما بود، تشکر می نمایم. مادرم! ای بهترین یاور! از کودکی تا به حال خدماتت را فراموش نمی‌کنم. هرچند که در این دنیا نتوانستم کاری برایت انجام  بدهم امیدوارم در آن دنیا جبران نمایم.

مادرم! افتخار کن که مادر شهیدی و فرزندت شهید شده صبر پیشه کن که «ان  الله مع الصابرین».

و شما  ای برادرانم! پشتیبان ولایت فقیه باشید و به هر قیمتی که شده امام را تنها نگذارید و شما ای خواهرانم! همچون زینب باشید و زینب گونه در سوگ من عمل کنید و بگوئید با ما چه کردند همچنان که زینب در سوگ برادرش گفت. هرچند که گوش شنوا کم داشتند. در سوگ من اصلا اشک نریزید چون صبر و بردباری شما خنجری است بر قلب دشمن.

خدایا! پرودگارا! معبودا! ترا شکر می‌کنم که مرا در خانواده‌ای آفریدی و پرورش دادی که مقید به اجرای احکام  الهی و اسلامی بودند و هستند. خدایا! پروردگارا! معبودا! به خانواده‌های شهدا و مفقودین و اسرا صبر عنایت فرما خدایا! گناهان ما راببخش و بیامرز. خدایا! اگر دروغ  گفتم و تهمت زدم و غیبت کردم و دزدی کردم از گناهان ما درگذر. آمین.

در پایان مرا در گلزار شهدا دفن کنید در هنگام دفن پدر و مادرم و پدر و مادر شهید اسماعیل‌پور مرا به خاک  بسپارند، دیگر عرضی ندارم.

خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

1/1/1367

این عید باستانی را که پیروزی رزمندگان است به خانواده شهدا و مفقودین و اسرا تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها