شهید مصطفی اسدی آق‌قلعه:

پیام شهدا پیروی از خدا، قرآن و ولی فقیه است

شهید مصطفی اسدی آق‌قلعه در وصیت‌نامه خود آورده است: مادران شهدا فریاد شهیدان راه خدا خصوصا شهید خودتان را به مردم برسانید که همانا فریاد ما پیروی از خدا و قرآن و ولی فقیه است.
کد خبر: ۴۱۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶ - 10August 2020

پیام شهدا پیروی از خدا، قرآن و، ولی فقیه استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید مصطفی اسدی آق‌قلعه:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر مهدی صاحب زمان (عج) و نایب بر حقش امام خمینی.

من آگاهانه و با اختیار خود به جبهه آمده‌امد، اکنون به این نتیجه رسیده‌ام که در این عمر ۱۸ ساله خود اندر خم یک کوچه‌ام، زیرا از نعمت‌هائی که پروردگار به من داده سپاسگزاری نکرده‌ام و شرمنده ناسپاسی هستم.

بدانید که این امام و رهبر و مرجع تقلید ما روح خدا خمینی بت‌شکن زمان است باشد توفیق نیافتم آن طور که باید در گفتارش تفکر کنم و توفیق نیافتم که بیشتر بشناسمش افسوس و صدافسوس که با او هم‌عصر بودم، ولی از ولایتش بهره نجستم و به فرامینش نیندیشیدم.

پدر و مادر عزیزم درود خدا بر شما باد که با امضا کردن رضایت‌نامه برای من در حقیقت شهادتنامه مرا امضا کردید چندین بار به جبهه رفتم یک بار مجروح شدم و بار دیگر یک پا و یک چشم خود را به این ملت شهیدپرور هدیه کردم، ولی باز در برابر خانواده شهدا احساس شرمساری می‌کردم، چون یک پا و یک چشم ارزش نداشت برای اسلامی که من احساس سربلندی کنم و بخاطر همین باز از شما پدر و مادر خوب اجازه گرفتم و به جبهه رفتم تا اینکه به آرزوی خودم برسم؛ پس مادر عزیزم کوه باش و، چون کوه استقامت کن لحظه‌ای از نام و یاد خدا و امام خمینی غافل مباش در راه دین بکوش که هر چه بکوشی باز کم است قامتت را بلند گیر و ندای «الله اکبر و خمینی رهبر» سر ده و فریاد شهیدان راه خدا و همچون شهید خودت را به مردم برسان که همانا فریاد ما پیروی کردن از خدا و قرآن و، ولی فقیه است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها