نماینده مردم اراک در مجلس:

باید در مقابل تحریم و تحریف مقاومت کنیم/ به توان داخلی باور داشته باشیم

علی اکبر کریمی گفت: در شرایط جنگ اقتصادی که جریان‌های تحریم و تحریف به دنبال ایجاد مشکل برای کشورمان هستند، ما باید به توانایی‌های داخلی باور داشته باشیم و مقاومت کنیم.
کد خبر: ۴۱۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ - 10August 2020

باید در مقابل تحریم و تحریف مقاومت کنیم/ به توان داخلی باور داشته باشیمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس در گفت‌وگویی با بیان اینکه طبق فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، در کنار جریان تحریم، جریان تحریف واقعیت‌ها و حقایق هم وجود دارد، اظهار داشت: جریان تحریف به دنبال نادیده گرفتن و تخریب پیشرفت‌های کشور است و از هیچ اقدامی برای رسیدن به این هدف خود مضایقه نمی‌کند.

وی بیان کرد: جریان تحریف به دنبال آن است که کشور را به حدی ضعیف نشان دهد تا مجبور به سازش با آمریکا شود و از این طریق، آمریکا امتیازات لازم را کسب کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جریان تحریم و دشمنان نظام جمهوری اسلامی هم به دنبال آن هستند که با تحریم‌های گسترده خود مردم را در مقابل مسئولان و نظام جمهوری اسلامی قرار دهند.

کریمی تاکید کرد: بر این اساس، جریان تحریف واقعیات موجود در کشور را وارونه نشان می‌دهد و جریان تحریم هم با فشار اقتصادی بر ملت ما به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود و شکست نظام است که قطعا این آرزو را به گور می‌برند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط جنگ اقتصادی که دشمنان داخلی و خارجی نظام به دنبال ایجاد مشکل برای مردم هستند، ما باید به توان داخلی کشور باور داشته باشیم و در مقابل فشار دشمنان مقاومت کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار