رئیس كل دادگستری فارس:

بسیج ادارات به ترویج حجاب در دستگاه‌ها و کارآمدسازی نظام اداری ورود كند

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدكاظم موسوی»با اشاره به اهمیت رعایت حجاب در آموزه‌های اسلام گفت: باید توجه به مسائل عفاف و حجاب در ادارات، سازمان بسیج ادارات می‌تواند به این قضیه ورود و نقش ایفا كند.
کد خبر: ۴۱۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ - 10August 2020

بسیج ادارات به ترویج حجاب در دستگاه‌ها و کارآمدسازی نظام اداری ورود كندبه گزارش دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدكاظم موسوی» رئیس كل دادگستری فارس در دیدار با جواد قناعتی، رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر و میلاد امام موسی الکاظم(ع)، اظهارداشت: عید غدیر یكی از مهم‌ترین اعیاد اسلامی است و تقریباً بر هیچ عیدی به اندازه غدیر تأكید نشده است.

وی اهمیت توجه به آموزه‌های اسلامی از جمله رعایت حجاب اسلامی را در ادارات یادآور شد و افزود: باید توجه بیشتری به مسائل عفاف و حجاب در ادارات شود و سازمان بسیج ادارات نیز می‌تواند به این قضیه ورود و نقش ایفا كند.

ایشان همچنین به نقش بسیج ادارات در کارآمدسازی نظام اداری پرداختند و افزودند: بسیج ادارات بازوی خوبی برای مدیران دستگاهها در جهت خدمت‌رسانی مضاعف به مردم هست که مدیران باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده ببرند.

موسوی در ادامه سخنان خود به ارائه گزارشی از وضعیت پرونده‌های قضایی استان پرداخت و گفت: بیشترین جرمی كه در استان فارس رخ می‌دهد، توهین است كه به نظر می‌رسد در این زمینه باید یكسری كارهای فرهنگی انجام داد و مسلماً بسیج ادارات می‌تواند اقدامات فرهنگی متناسب در ارتباط با ترویج اخلاق میان كارمندان انجام دهد.

رئیس كل دادگستری فارس همچنین اهمیت توجه به فضای مجازی را متذكر شد و ادامه داد: بسیج ادارات در زمینه فضای مجازی ورود كند زیرا نباید این میدان را برای دشمنان خالی نگه داریم.

وی با تأكید بر اینكه باید مطالب آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و اخلاقی به خصوص در حوزه خانواده را به‌صورت گسترده در جامعه و فضای مجازی نشر دهیم، گفت: البته در این زمینه می‌توان هم‌اندیشی‌های مختلف با سازمان‌ها و ادارات مختلف برگزار كرد تا بتوانیم از ظرفیت آنان بهره جوییم.

جواد قناعتی، رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر فارس نیز در این نشست، هدف از این دیدار را اعلام آمادگی جهت هرگونه همكاری با دستگاه قضا برشمرد و گفت: با ظرفیتی كه سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه دارد، مسلماً می‌تواند یاریگر دستگاه قضا در انجام رسالت‌ها و وظایفش باشد.

قناعتی با بیان اینكه سازمان بسیج ادارات در تمام ادارات و دستگاه‌های مختلف پایگاه دارد، گفت: سازمان بسیج ادارات رسالت‌های مختلفی را دنبال می‌كند كه از جمله آن‌ها می‌توان به بحث توانمندسازی كاركنان و سالم‌سازی سیستم اداری با استفاده از ظرفیت‌های مختلف اداری و قضایی اشاره كرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها