توسط مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم انجام پذیرفت؛

طبخ و توزیع ۲۰۰۰ پرس غذای گرم به همراه ۴۵۰ بسته حمایتی

تعداد ۴۵۰ بسته حمایتی و دو هزار پرس غذای گرم توسط مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم به مناسبت عید سعید غدیرخم تقدیم خانواده‌های آبرومند شد.
کد خبر: ۴۱۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ - 11August 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حامد خیرخواهان رییس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با تبریک ایام فرخنده و مبارک غدیر، عید غدیر را عید ولایت و امامت، اکمال و اتمام دین دانست و اظهار داشت: تمسک به ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام راه نجات بشریت و حبل المتین هدایت مادی و معنوی انسان در عصر حاضر است.

وی شناخت توام با بصیرت و گام نهادن در پرتو غدیر را صراط مستقیم الهی دانسته و آن را نیاز امروز جامعه بشری در راستای ایجاد مقدمه ظهور حضرت حجت ارواحناله الفدا دانست.

خیرخواهان در ادامه برنامه‌های مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم در دهه ولایت و امامت را تشریح و بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تهیه و توزیع بسته‌های غذایی شامل اقلام خوراکی و طبخ و توزیع غذای گرم از برنامه‌های ویژه این مرکز است.

وی درباره استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در این مرکز، گفت: با توجه به اینکه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کار‌ها تعطیل و افراد شاغل در این مشاغل متضرر شده اند، به همین جهت یکی از رویکرد‌های مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم حمایت از افراد آسیب پذیر از کرونا بوده است.

خیرخواهان خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا بیش از سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در پنج نوبت میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، مساجد و افراد شناسایی شده و نیز متضرر شدگان از بحران کرونا تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار