آزادی پدر زندانی به همت مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و خیران، زمینه آزادی پدری که ۸۳۶ میلیون تومان بدهی به دلیل جرم غیر عمد داشت و در زندان به‌سر می‌برد، فراهم شد.
کد خبر: ۴۹۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰ - 28December 2021

آزادی پدر زندانی به همت مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرمبه گزارش حماسه و جهاد دفاع‌پرس، چوب‌خط‌ های روی دیوار‌های زندان، خوب درد چشم انتظاران آن سمت حصار را می‌فهمند. گاهی هم شاهد تمام ثانیه‌هایی هستند تا مجالی شود و دستی به یاری بشتابد و قفل در حبس بودن را بشکنند.

زیادند آدم‌هایی که به احکام غیر عمد در حبس به سر می‌برند و انتظار زمانی تلخ‌تر می‌شود که با حسرت به آغوش گرفتن فرزند سر بر بالین گذاشته شود و کابوس ندیدنش این حبس را تلخ‌تر از تلخ می‌کند.

در زندان هر چند ثانیه‌ها به بلندای یک‌سال کبیسه طولانی می‌شود، اما اگر پا به دلایل غیر عمد به حبس باز شود زمان کبیسه‌تر از همیشه می‌شود لحظه‌ها به جان کندن سپری می‌شوند و دلتنگی برای آدم‌های چشم انتظار آن طرف حصار به اوج می‌رسد و آن لحظه است که می‌توان گفت این انتظار تلخ به توان دو رسیده است.

اما تا وقتی که انسان‌ها در رگ‌های حیات کره زمین جاری هستند و این حس مسؤولیت در قبال یکدیگر در نبض احساس آدم‌ها جریان دارد هیچ زندانی غیر عمد پشت قفلِ حبس، شمع‌های تولد دخترش را فوت نمی‌کند.

قلب‌ها نور دارند قلب‌ها به زبان عطر خوش مهر سخن می‌گویند و قلب‌هایی که انس و الفت می‌بخشند قلب‌هایی هستند که در سینه انسان‌های نیکوکار می‌تپند و گوهر وجودشان، چون خورشید تابناک است.

این بار هم مغناطیسی قلب‌های مهربانی را از سراسر ایران به هم رساند آن هم برای رهایی پدری از بند؛ پدری که به حکم غیر عمد در حبس بود و به همت مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم یک دختر طعم آغوش گرم پدر را چشید.

پس از جریان‌سازی این مرکز نیکوکاری، نیک‌اندیشان با کمک‌های خرد و کلان به یاری این زندانی غیر عمد شتافتند که چشم انتظار کمک همنوعان خود بود و پس از فراخوان این مرکز سیلابی از مهربانی راه افتاد و همه مردم اعم از پیر و جوان خواننده و سلبریتی و غیرسلبریتی به این پویش پیوستند و بالاخره اندک اندک جمع شد و دختری که برای آزادی پدر ملجایی جز امام رضا (ع) نیافت در حرم امن علی بن موسی الرضا (ع) خبر خوش آزادی پدر را شنید.

آری با همت سفیران مهربانی مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و بعد از تجمیع کمک‌های میلیونی که مبلغ آن ۸۳۶ میلیون تومان برآورد شد پس از گذراندن مراحل قانونی و شکسته شدن قفل قصاص، فرجام پرونده‌ای دیگر مختوم به خیر شد.

مجریان مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم از تمام مردم نیک‌اندیش و ورزشکاران و هنرمندان که بار دیگر سرانجام نیکی را برای پرونده‌ای دیگر رقم زدند و یاریگر اهداف این موسسه شدند قدردانی می‌کند و آروز دارد هیچ کودکی طعم میله‌های زندان را برای پدرش نچشد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها