همزمان با آغاز ولایت و امامت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا انجام پذیرفت؛

تقسیم شادی مومنانه گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری با مردم کم‌برخوردار جنوب تهران

همزمان با آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب الزمان (عج) برخی مراکز نیکوکاری و اداره اجتماعی ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۹ اقدام به برپایی جشن و مسابقات فرهنگی، تهیه و توزیع لوازم التحریر، طبح و توزیع غذای گرم و اقلام خوراکی در مناطق کم‌برخوردار جنوب تهران کردند.
کد خبر: ۴۲۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ - 28October 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب الزمان (عج) مراکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم، گروه جهادی شهید مدافع حرم احمد گودرزی، مرکز نیکوکاری سفیران روشنایی، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود استان تهران و اداره اجتماعی ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۹ اقدام به برپایی جشن و مسابقات فرهنگی، تهیه و توزیع لوازم التحریر، طبح و توزیع غذای گرم و اقلام خوراکی در مناطق کم برخوردار جنوب تهران کردند.

حامدخیرخواهان رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با تشکر از خیرین و بانیان خیر و گروه‌های شرکت‌کننده در برنامه جشن فرهنگی فوق، به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت آقا فرمودند که نیرو‌های داوطلب مخلص و جوانان صالح و مومن بار دیگر وارد میدان شوند. خیرین و مردم نیز وارد میدان شوند و به کمک این افراد بیایند چرا که این کار جزو بهترین کار‌ها و برترین وسایل نزدیک شدن به خداست.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز که ویروس کرونا در جهان هر روز قربانیان زیادی را بشریت تحمیل می‌کند، برخی از کشور‌های اروپایی در نهایت وقاحت به مقدسات مسلمانان و پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (صلوات‌الله علیه و آله) حمله کرده و موجبات جریحه‌دار شدن و تکدر خاطر مسلمین جهان را فراهم آورده‌اند که ان‌شاءالله شر و مکر دشمنان اسلام در آینده نزدیک به خودشان باز خواهد گشت و این وعده الهی است و قطعاً انجام خواهد پذیرفت. یقیناً حرکت‌های ذلیلانه و مذبوحانه دشمنان قسم‌خورده اسلام، وحدت بیشتر مسلمانان و آزادگان جهان‌ را به ارمغان آورده و عزم آنان را در مبارزه با کفر و استکبار جهانی دو چندان خواهد کرد.

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم در ادامه افزود: با عنایت به فراخوان، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی مبنی بر ورود خیرین و بانیان خیر در میدان رسیدگی به آسیب‌دیدگان ویروس کرونا خواستار حضور فعال و پیگیر همه گروه‌های جهادی، بسیجیان، بانیان خیر، خیرین و مومنین برای کمک رسانی مومنانه به آسیب‌دیدگان از این ویروس منحوس هستیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها