با توزیع بسته‌های لوازم‌الحریر انجام شد؛

تداوم رزمایش مومنانه در مرکز نیکوکاری «شهدای مدافع حرم»

مرکز نیکوکاری «شهدای مدافع حرم» در هشتمین مرحله، اقدام‌ به توزیع ۱۱۰ بسته تحصیلی شامل لوازم‌التحریر هر کدام به ارزش سه میلیون ریال کرد.
کد خبر: ۴۲۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ - 10October 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرحله هشتم رزمایش کمک مومنانه باتوجه به آغاز سال تحصیلی و توجه دین مبین اسلام و ائمه معصومین (ع) به تحصیل علم، همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با توزیع ۱۱۰ بسته تحصیلی شامل لوازم التحریر هر کدام به ارزش سه میلیون ریال انجام شد.

«حامد خیرخواهان» رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم اظهار داشت: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و قبل از ماه مبارک رمضان تا به امروز، مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و گروه جهادی شهید مدافع حرم «احمد گودرزی» یک لحظه آرام ننشسته اند و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

تداوم رزمایش مومنانه در مرکز نیکوکاری «شهدای مدافع حرم»

وی گفت: تا یکی دو هفته پیش، حوزه فعالیت مرکزنیکوکاری شهدای مدافع حرم با موضوع کمک مومنانه توزیع ارزاق و بسته‌های معیشتی بود که بنا داریم تا در آینده نیز در حوزه آموزش و پرورش و کمک به دانش آموزان و مدارس محروم مناطق دورافتاده اقداماتی را انجام دهیم که امروز اولین سری کمک مومنانه با توجه به آغاز سال تحصیلی و توجه دین مبین اسلام و ائمه معصومین (ع) به تحصیل علم همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در خصوص توزیع ۱۱۰ بسته شامل کیف و لوازم‌التحریر به ارزش ۳۳ میلیون تومان توزیع شد.

خیرخواهان تصریح کرد: به منظور کمک به اقتصاد کشور تمامی محصولاتی که در این رزمایش توزیع می‌شود تولید داخل بوده و بخشی از مشکلات خانواده‌ها نیز از این طریق برطرف می‌شود و این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

تداوم رزمایش مومنانه در مرکز نیکوکاری «شهدای مدافع حرم»

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم بیان داشت: دانش‌آموزانی که در مناطق محروم زندگی می‌کنند از قضا بسیار مستعد هستند و با اندکی توجه و همین دلگرمی مسئولان به موفقیت‌های بزرگی می‌رسند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار