توسط مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم انجام شد؛

توزیع ۳۱۳ بسته اقلام خوراکی و کمک مومنانه بین نیازمندان

رییس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم از تهیه و توزیع ۳۱۳ بسته اقلام خوراکی و غذایی در روز اربعین حسینی میان خانواده‌های نیازمند در استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۴۲۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ - 08October 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حامد خیرخواهان رییس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش اربعین را تجلی‌گاه و باب نجات وادادگان و عاشقان آزاده جهان هستی در خیمه‌گاه معرفتی مولا و مقتدای آزادگان جهان و تکرار قرار عاشقی در شناخت آرمان‌های مکتب انسان ساز حضرت عشق و گامی مهم و مطمئن برای درک عمیق فلسفه قیام امام حسین علیه السلام دانست.

وی خاطرنشان ساخت استمرار و تداوم کمک‌های مومنانه در ایام اربعین حسینی با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا و عدم توفیق حضور در راهپیمایی محضر ارباب از برنامه‌های مرکز نیکوکاری برشمرد.

رییس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم تهیه و توزیع ۳۱۳ بسته اقلام خوراکی شامل برنج، روغن، قند، شکر، ماکارونی و... هریک به مبلغ حدود ۵۰۰ هزار تومان توسط خیرین در این ایام معنوی را توفیقی الهی در خدمت رسانی و خدمتگزاری به بندگان خوب خدا که تمکن مالی مناسبی ندارند دانست و همگان را دعوت به گام نهادن در انفاق و امورات خیر کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار