معاون رسانه‌ای دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری:

ناامید کردن مردم از نظام در دستور کار دشمنان است

مهدی فضائلی با اشاره به جریان تحریف و بازو‌های خارجی و داخلی آن، گفت: ناامید کردن مردم از نظام از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار دشمنان بوده است.
کد خبر: ۴۱۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ - 11August 2020

ناامید کردن مردم از نظام در دستور کار دشمنان استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‎پرس، مهدی فضائلی معاون رسانه‌ای دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در گفت‌وگویی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز عید قربان در خصوص وجود جریان تحریف در کنار تحریم دشمنان اظهار داشت: جریان تحریف دو هدف را دنبال می‌کند یکی نا امید کردن مردم و هدف دوم آنها نیز آدرس غلط دادن است.

وی با بیان اینکه ناامید کردن مردم از نظام از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در دستورکار دشمنان بوده است، ادامه داد: همه کسانی که سن‌شان اقتضا می‌کند و رفتار رسانه‌های بیگانه را از اول انقلاب در ذهن دارند، تصدیق می‌کنند که این مسیر و روند از ابتدای انقلاب شروع شده است و تاکنون نیز ادامه دارد.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: دشمن همواره سعی کرده است تا مردم را از ادامه راه، به‌نتیجه رسیدن اقدامات و توانمندی‌های کشور مایوس کند. در گذشته دشمنان زمان‌هایی را انتخاب می‌کردند که به طور مثال تا سه و یا شش ماه دیگر کار انقلاب تمام می‌شود و این خط همچنان در آینده ادامه خواهد داشت مانند آنچه اخیراً تابستان داغ عنوان گرفت.

معاون رسانه ای دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: حتی یک مورد هم وجود ندارد که این دشمنان درباره پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی سخنی به زبان بیاورند. در زمینه‌های بهداشتی، پزشکی، نانو، هوافضا، سلول‌های بنیادی و هسته‌ای در هیچکدام از این موارد نه تنها اذعان به پیشرفت کشور نمی‌کنند، بلکه همان پیشرفت‌ها را معکوس می‌کنند.

فضائلی عنوان کرد: به‌طور مثال وقتی در صنعت هوافضا یک پیشرفتی داریم، می‌گویند چه دلیلی دارد که ایران ماهواره داشته باشد؟ چنانچه وقتی شاهد پیشرفت ما در صنعت هسته ای بودند، اول انکار کردند و بعد مجبور به اعتراف شده و اینگونه اعلام کردند که چه ضرورتی دارد ایران انرژی هسته‌ای داشته باشد و حتما از این انرژی در مقاصد سوء استفاده خواهد کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی درباره آدرس غلط دادن جریان تحریف نیز گفت: فعالیت این جریان دوم، در مقاطعی پر رنگ‌تر بوده است. نمونه‌ای از فعالیت این جریان در این سال‌های اخیر، آدرس غلط دادن مبنی بر اینکه اگر می‌خواهید مشکلات‌تان حل شود باید سراغ آمریکا بروید و با آن‌ها مذاکره کنید.

فضائلی بیان داشت: وقتی از این جریان که آدرس غلط می‌دهند، صحبت می‌کنیم از یک کار جریان یافته و تشکیلاتی صحبت می‌کنیم. یکی از ویژگی‌های این جریان این است که سازماندهی شده و هدفمند و منضبط عمل می‌کند.

وی عنوان کرد: این کار سازمان یافته، بازو‌هایی در خارج از کشور دارد که دشمن و رسانه‌های وابسته به آن در خارج از کشور فعالیت می‌کنند و یک بازو‌هایی نیز در داخل کشور دارد و رفتارهایی همچون تخفیف دستاورد‌ها، برجسته کردن مشکلات و ناامید کردن مردم را صورت می‌دهد. افراد در این جریان، چه بدانند و چه ندانند، بااقدامات خود در زمین دشمن بازی می‌کنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار