با صدور پیامی؛

رئیس‌ جمهور درگذشت حاج فیروز زیرک‌کار و موسویان را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام حسن روحانی در پیام‌هایی جداگانه درگذشت فخرالذاکرین حاج فیروز زیرک کار پیشکسوت عرصه شعر و مداحی و حجت‌الاسلام موسویان عضو فقهای بانک مرکزی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۱۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ - 11August 2020

رئیس‌ جمهور درگذشت حاج فیروز زیرک‌کار و موسویان را تسلیت گفتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه درگذشت فخرالذاکرین حاج فیروز زیرک کار پیشکسوت عرصه شعر و مداحی و حجت‌الاسلام موسویان عضو فقهای بانک مرکزی را تسلیت گفت.

متن پیام روحانی به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت فخرالذاکرین حاج فیروز زیرک کار، پیشکسوت عرصه شعر و مداحی، موجب تالم و تاثر خاطر شد.

این شاعر و ستایشگر نام آشنای اهل بیت (ع) که قریب هفته دهه از عمر پربرکت خود را در مدح و رثاء خاندان نبوت و امامت و ترویج فرهنگ تشیع گذراند و با نوای گرم و سینه پرسوز خود پیام عاشورا و مصائب کربلا را به گوش عاشقان و شیفتگان سرور و سالار شهیدان رساند، همواره در خاطره و یاد مردم قدرشناس این مرز و بوم خواهد ماند.

اینجانب ضایعه  فقدان این خادم وارسته را به تمامی مداحان و مروجان فرهنگ عاشورایی و بویژه مردم غیور آذربایجان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و برای ایشان از درگاه خداوند بزرگ علو درجات و همجواری با شهدای گرانقدر کربلا و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

همچنین در متن پیام رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام موسویان آمده است: 

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید عباس موسویان  موجب تاثر و تالم خاطر شد.

این عالم فرهیخته که از متخصصان برجسته فقه اقتصادی در عرصه بانکداری اسلامی و استاد صاحب نظر در مسائل مالی فقه بود در طول عمر پر بار خود منشاء خدمات ارزشمندی شد و نام نیکی از خود برجا گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به خانواده مکرم و عموم شاگردان و علاقه مندان آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار