حزب اردنی: سوریه همه انواع تجاوزات علیه این کشور را شکست خواهد داد

دبیرکل حزب «جبهه‌العمل‌القومی» اردن بر همبستگی این حزب با دولت، ملت و ارتش سوریه و مخالفت با اقدامات یکجانبه غرب علیه این کشور تأکید کرد.
کد خبر: ۴۱۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ - 11August 2020

حزب اردنی: سوریه همه انواع تجاوزات علیه این کشور را شکست خواهد دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد العامر» دبیرکل حزب «جبهه العمل القومی» طی بازدید از سفارت سوریه در امان تأکید کرد که سوریه همه انواع تجاوزات علیه این کشور را شکست خواهد داد و نیرو‌های اشغالگر آمریکایی و ترکیه‌ای را از خاک خود بیرون خواهد راند.

العامر همچنین بر همبستگی با دولت، ملت و ارتش سوریه تأکید و اقدامات یکجانبه و تحمیلی غرب علیه سوریه از جمله اعمال تحریم، حضور غیرقانونی آمریکا و ترکیه در خاک سوریه و نیز حمایت آن‌ها از تروریسم و غارت ثروت سوریه به ویژه نفت این کشور را محکوم کرد.

طبق گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، «شفیق دیوب» کاردار سفارت سوریه در امان نیز گفت که سوریه برای آزادسازی همه مناطق از تروریسم و نیرو‌های اشغالگر مصمم است.

وی تصریح کرد که محاصره و اقدامات اقتصادی یکجانبه که سوریه با آن مواجه است، به دلیل پایبندی آن به گزینه مقاومت در برابر طرح‌های آمریکایی در منطقه و جهان و تلاش‌های مربوط به حذف آرمان فلسطین است.

کاردار سفارت سوریه در امان همچنین تأکید کرد که سوریه با موفقیت اقدامات یکجانبه و تحمیلی غرب را با پایداری ملت و حمایت‌های آن از رهبران و ارتش سوریه، به شکست خواهد کشاند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار