فرمانده انتظامی لرستان در دیدار با خانواده شهید «محمود صارمی»:

تداوم و حیات انقلاب اسلامی در ادامه راه شهداست

سردار «محمد مهدیان‌نسب» گفت: تداوم انقلاب اسلامی امکان ندارد مگر با حضور فرهنگ ایثار و شهادت و راه شهیدان که از ابتدای نهضت حضرت امام (ره) شروع شده و تا به امروز ادامه پیدا کرده و همه بر این باوریم که تداوم و حیات انقلاب اسلامی در ادامه راه شهداست.
کد خبر: ۴۱۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ - 11August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «محمد مهدیان نسب» به مناسبت روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهید عرصه خبر «محمود صارمی» با خانواده این شهید دیدار کرد.

فرمانده انتظامی استان در دیدار با مادر شهید خبرنگار صارمی خبرنگاران را روشنگران بی‌منت جامعه برشمرد و اظهار داشت: رسالت خبرنگاران القای حس امنیت و جهاد فکری در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از اقتدار کشور ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌های خبرنگارانی، چون محمود صارمی است بیان کرد: خانواده شهدا در همه ایام باید مورد تکریم و تجلیل قرار بگیرند، چرا که آنان بهترین سرمایه‌های خود را در راه صیانت از انقلاب اسلامی و بدون هیچ گونه چشمداشتی نثار کردند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان کرد: تداوم انقلاب اسلامی امکان ندارد مگر با حضور فرهنگ ایثار و شهادت و راه شهیدان که از ابتدای نهضت حضرت امام (ره) شروع شده و تا به امروز ادامه پیدا کرده و همه بر این باوریم که تداوم و حیات انقلاب اسلامی در ادامه راه شهداست.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا، نقش تاثیرگذاری در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند و نباید زحمات این قشر دور از نگاه مسئولان بماند تاکید کرد: حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای چنین خانواده‌هایی مهم است و باید از زحمات مادران گرانقدر شهدا که چشم و چراغ هدایت ملت هستند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها