مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

فرهنگ قدرشناسی از مادران شهدا در جامعه گسترش پیدا کند

هدایت مظلومی با تأکید بر اهمیت دادن به جایگاه ایثار و شهادت و حفظ شأن و منزلت خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: قدرشناسی از مادران شهدا باید به صورت یک فرهنگ فراگیر و عمومی در جامعه اشاعه و گسترش پیدا کند.
کد خبر: ۴۱۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ - 11August 2020

فرهنگ قدرشناسی از مادران شهدا در جامعه گسترش پیدا کندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در دیدار با مادر شهیدان «احمد و محمد یوسفی» در روستای برنت شهرستان سوادکوه با بیان اینکه مادران شهدا الگوی واقعی جامعه ما هستند، اظهار داشت: مادران عزیز شهدا با صبر و بردباری خود درس بزرگی به جامعه بشری دادند و در تربیت فرزندان نقش بسزایی داشته اند و موجب افتخار و آبروی نظام شدند.

مظلومی با اشاره به اینکه تکریم از مادران شهدا یادآوری شهدا و ارزش دادن به فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می‌شود، افزود: اینان اسطوره‌های بی‌بدیل کشور ما هستند و همواره باید مورد تجلیل و سپاسگزاری قرار گیرند.

وی با تأکید بر اهمیت دادن به جایگاه ایثار و شهادت و حفظ شأن و منزلت خانواده‌های شهدا و ایثارگران عنوان کرد: قدرشناسی از مادران شهدا باید به صورت یک فرهنگ فراگیر و عمومی در جامعه اشاعه و گسترش پیدا کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: مادران فداکار و مقاوم شهدا بهترین کسانی هستند که می‌توانند فرهنگ و تفکر شهدا (خاطرات، خصوصیات اخلاقی و...) را به زیباترین شکل بیان کنند.

مظلومی خاطرنشان کرد: شهدا به همه آحاد جامعه تعلق دارند لذا تکلیف خود را در قبال این عزیزان به خوبی انجام دهیم و در انتقال فرهنگ آنان به درستی عمل کنیم چرا که شهدا ناظر بر کارهای ما هستند.     

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها