سردار اشتری:

نیروهای مسلح جزو پیشگامان خدمتگزاری به مردم هستند

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جزو پیشگامان خدمتگزاری به مردم هستند، گفت: براساس نظرات مردم، نیروی انتظامی یک مجموعه رو به رشد است.
کد خبر: ۴۱۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ - 12August 2020

روهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جزو پیشگامان خدمتگزاری به مردم هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظام امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی، اظهار داشت: نیروی انتظامی توانسته با هدایت‌ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حافظ ارزش‌های اسلام و انقلاب و امنیت و جان و مال مردم در کشور باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی جزو سازمان‌هایی است که پس از دوران دفاع مقدس همچنان باب شهادت در آن باز است و همکارانم با تمام وجود از مرزها، جاده‌ها، روستاها و هر کجایی که مردم زندگی می‌کنند، حضور دارند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه به برکت خون شهدا و آگاهی و هماهنگی مردم، امروز در کشور امنیت با ثباتی داریم، عنوان کرد: نیروی انتظامی نیز در سال‌های گذشته پیشرفت‌های خوبی در حوزه خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای امنیت داشته است.

اشتری با بیان اینکه خراسان‌ جنوبی از نظر کاهش جرائم و وقوع حوادث ناامن کننده وضعیت خوبی دارد و جزو امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود، گفت: این امنیت به واسطه مردم متدین، نجیب و ولایی و همچنین وجود علمای بزرگوار و تمام نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جزو پیشگامان خدمتگزاری به مردم هستند، ادامه داد: براساس نظرات مردم، نیروی انتظامی یک مجموعه رو به رشد است که هر روز خدمتش به مردم بیشتر شده و افتخار ما همین است که خدمتگزار مردم باشیم.

فرمانده ناجا با اعلام اینکه نیروی انتظامی از نظر بودجه و اعتبارات تحت فشار است، اضافه کرد: اعتباراتی که به ما داده می‌شود کفاف مأموریت‌ها را نمی‌دهد، اما با روحیه‌ای که همکاران نیروی انتظامی دارند در همین شرایط هم کارها به‌خوبی دنبال شده است.

اشتری در پایان خاطرنشان کرد: طی دو مرحله رزمایش کمک مؤمنانه بیش از 70 هزار بسته معیشتی به واسطه کمک‌های مادی و شخصی همکاران تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار