نماینده ولی فقیه در لرستان در دیدار با خانواده شهیدحمیدی نیا مطرح کرد؛

شهدا، با ارواح طیبه خود به مردم و جامعه کمک می‌رسانند

حجت الاسلام شاهرخی گفت: شهدا، با ارواح طیبه خود به مردم و جامعه کمک می‌رساند و خانواده‌های شهدا نیز مشعل داران هدایت هستند، همانطور که شهید و شهادت ارزشمند است، خانواده‌های‌شان از همین فضیلت و حرمت برخوردار هستند.
کد خبر: ۴۱۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ - 12August 2020

شهدا، با ارواح طیبه خود به مردم و جامعه کمک می‌رساند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، امروز (چهارشنبه) حجت الاسلام «سید احمد شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، حجت الاسلام «پیر محمدی» امام جمعه زاغه و جمعی از مسئولین با خانواده  تکاور شهید «اسفندیار حمیدی نیا» دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام «سید احمد رضا شاهرخی» اظهار داشت: شهدا وقتی در این دنیا هستند، با جسم و جانشان و با فعالیت‌هایشان  به مردم و نظام اسلامی خدمت می‌کنند و وقتی به ملاقات خدا رسیدند آن هم با آن روح  مطهرشان و با اروح طیبه‌شان به جامعه حیات معنوی و فرهنگی می‌دهند.

وی افزود: شهدا به مردم قوت قلب می‌دهند و باعث می‌شوند که عزم مردم و عزم جوانان ما و تصمیم رهروان آنها برای تحقق فضیلت‌های معنوی، اخلاق، عدالت، مبارزه با فساد جزم شود.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه  حفظ نام و یاد شهدا چراغ راه رهروان آنها در مسیر زندگی است، گفت: شهدا، با ارواح طیبه خود به مردم و جامعه ما کمک می‌رساند و خانواده‌های شهدا  نیز مشعل داران هدایت هستند، همانطور که شهید و شهادت ارزشمند است، خانواده‌های‌شان از همین فضیلت و حرمت برخوردار هستند.

خاطرنشان می‌شود، «اسفند یار حمیدی نیا» نهم دی ۱۳۴۲، در روستای زاغه از توابع شهرستان خرم آباد به دنیا آمد. پدرش «نیازعلی»، کارگر شرکت نفت بود. اسفندیار تا سوم متوسطه درس خواند. گروهبان دوم ارتش بود. سال ۱۳۶۲ ازدواج کرد. از سوی ارتش در جبهه حضور یافت. بیست  و ششم اسفند ۱۳۶۳، در شرق دجله عراق بر اثر اصابت گلوله آرپی جی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها