معرفی کتاب؛

«سیمای صبر»

«سیمای صبر» عنوان کتابی است که به خاطرات بانوی جانباز دزفولی «سیما ملک فر» پرداخته است، بانویی که نماد صبر و مقاومت و ایثار است.
کد خبر: ۴۱۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ - 13August 2020

«سیمای صبر»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «سیمای صبر» عنوان کتابی است که به خاطرات بانوی جانباز شهر مقاوم دزفول «سیما ملک‌فر» پرداخته است.

این کتاب که به قلم شیوا و روان، «الهام علایی نسب» جمع‌آوری و بازنویسی شده است در سال ۹۸ به نگارش درآمده و در سال ۱۳۹۹ نیز به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب شرح حال و زندگینامه بانوی جانباز «سیما ملک فر» است که با دانستن مشکلات و مصائبی که بر او رفته باید با حیرت در صبر و ایمان و استقامت اش دچار تفکری عمیق شوید. بانویی که شهادت چهار فرزند خردسال و جانباز خود و همسرش را باعث افتخار خود می‌داند و این افتخارات باعث گردیده که شهر دزفول از میان تمام شهر‌هایی که جنگ را تجربه کرده‌اند به شهر مقاومت مشهور شود.

کتاب «سیمای صبر» به قلم «الهام علایی نسب» با مقدمه دکتر «محمدرضا سنگری» و ویراستاری «احمد لطیف پور» در ۱۹۲ صفحه مصور همراه با فهرست عناوین در ابتدا و ضمائم در پایان همراه با وضوح تصاویر و زیرنویس به وسیله انتشارات «سرو دانای دزفول» در سال ۱۳۹۸ برای اولین بار به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان به خاطرات و وقایع جنگ تحمیلی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار