عاطفی در گفت‌وگو با دفاع مقدس عنوان کرد

فیلم محمد رسول الله(ص) بهترین سفیر فرهنگی مسلمانان برای تمام مردم جهان است

رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس گفت: اکران جهانی فیلم محمد رسول الله(ص) بسترهای بیداری و شناخت عمیق مردم جهان را نسبت به پیامبر اکرم(ص) فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۴۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹ - 14February 2015

فیلم محمد رسول الله(ص) بهترین سفیر فرهنگی مسلمانان برای تمام مردم جهان است

"محمود عاطفی" رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس در گفتوگو با خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به فیلم فاخر محمدرسول الله(ص) این اثر سینمایی را یکی از ماندگارترین اثر تاریخ سینمای ایران و جهان دانست و گفت: لطافت این فیلم پاسخ بسیار محکم و مستدل به همه کسانی است که این روزها با سوء استفاده از آزادیهای موجود و برای رسیدن به اهداف سخیف سیاسی و اقتصادی به پیامبر عظیم و بزرگوار اسلام توهین میکنند.

وی ادامه داد: فیلم محمد رسول الله(ص) به عنوان بهترین سفیر فرهنگی مسلمانان برای تمامی مردم جهان خواهد بود. اکران جهانی فیلم محمد رسول الله(ص) بسترهای بیداری و شناخت عمیق مردم جهان را نسبت به پیامبر اکرم(ص) فراهم خواهد کرد. 

رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس با تاکید بر توانمندیهای ارزشمند متخصصین سینمای ایران و لزوم توجه بیش از پیش به این توانمندیها و استفاده از آن در جهت ترویج ارزشها و باورهای دینی افزود: چیزی که فیلم آقای مجیدی را از کارهای دیگر متمایز میکند عیار مفهومی و قابل توجه آن است. گزاف نیست اگر بگوییم که فیلم آقای مجیدی یک سرو گردن از تمام محصولاتی که هالیوود یا کمپانیهای بزرگ کشورهای دیگر تولید کردهاند، بالاتر است.

عاطفی گفت: هر انسانی فراتر از هر دین و مذهب و اعتقادی میتواند به بهترین و زیباترین شکل با این فیلم ارتباط برقرار کند و تشنگی معنویاش را برطرف کند. کارگردان فیلم با این اثر فاخر در دنیای برهوت خالی از معنویت امروز دنبال تجسم بخشیدن به مفهوم انسان کامل بوده و الحق هم موفق شده است. 

رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس خاطر نشان کرد: دیالوگهای فیلم بسیار عمیق و ماندگار و به دور از هرگونه شعار زدگی است و  به هیچ وجه خود را بر ذهن مخاطب تحمیل نمیکند. نقطه آغاز و پایان فیلم در اوج هستند و با اینکه مدت زمان فیلم طولانی است روند داستان به گونهای پیش میرود که تماشاگر به هیچ وجه احساس خستگی و ملال نمیکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار