نماینده اداره حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان مانه و سملقان معرفی شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، «حسین جمالی» را به عنوان نماینده اداره حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان مانه و سملقان معرفی کرد.
کد خبر: ۴۱۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ - 15August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی، جلسه توجیهی فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در راستای برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در محل ناحیه مقاومت بسیج آشخانه برگزار شد.

نماینده اداره حفظ آثار در شهرستان مانه و سملقان معرفی شد

در این جلسه امیری اظهار داشت: خاطرات هر رزمنده می‌تواند به یک کتاب تبدیل شود تا نسل‌های آتی جامعه سلحشوری‌ها و حماسه‌های رزمندگان را در دوران دفاع مقدس به خوبی درک کنند.

وی اضافه کرد: حماسه دفاع مقدس در طول تاریخ بی‌نظیر است و مدیران و مسئولان می توانند با الگوبرداری از آن دوران در اداره امورات محوله موفق تر عمل کنند.

امیری گفت: وحدت کلمه و ایثار و فداکاری، دفاع مقدس را به حماسه‌ای بی‌بدیل تبدیل کرد که عزت و اقتدار امروز میهن اسلامی مرهون همین مولفه‌ها است.

نماینده اداره حفظ آثار در شهرستان مانه و سملقان معرفی شد

وی سپس «حسین جمالی» پیشکسوت دوران دفاع مقدس را به عنوان نماینده اداره حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان مانه و سملقان معرفی کرد.

امیری ضمن تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: امیدواریم با حضور نماینده حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان مانه و سملقان، برنامه های حوزه دفاع مقدس در این شهرستان به خوبی پیگیری و اجرا شود.

نماینده اداره حفظ آثار در شهرستان مانه و سملقان معرفی شد

در این جلسه همچنین مقرر شد نماینده اداره حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان مانه و سملقان با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج نسبت به شناسایی نویسندگان به منظور تهیه و تدوین خاطرات رزمندگان دفاع مقدس و ارائه به اداره کل جهت چاپ، نسبت به جمع آوری اسناد ادارات این شهرستان، نسبت به سرکشی از سه یادمان شهدای گمنام سطح شهرستان و ارائه گزارش به اداره‌کل و نسبت به جمع آوری آمار رزمندگان، آزادگان، جانبازان و شهدا اقدام کند.

در پایان جلسه هشت آزاده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس شهرستان مانه و سملقان از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مورد تجلیل قرار گرفتند.

نماینده اداره حفظ آثار در شهرستان مانه و سملقان معرفی شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار