چهل‌سالگی سرو/ فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص نزاجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

آزادگان پرچمدار صبر و استقامت هستند

امیر «شفیعی» گفت: آزادگان پرچمدار صبر و استقامت هستند که در هشت سال دفاع‌مقدس با ایستادگی‌های بی‌بدیل خودشان درس بزرگی به ملت شریف ایران دادند.
کد خبر: ۴۱۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ - 15August 2020

امیر سرتیپ دوم ستاد «امیرحسین شفیعی»، فرمانده تیپ 25 نیرومخصوص واکنش سریع نزاجا، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان نماد صبر و بصیرت واقعی در کشورمان هستند و باید از وجود بابرکت این بزرگواران نهایت استفاده را برده و از تجربیات‌شان درس بگیریم.

وی ادامه داد: امنیت فعلی کشورمان مرهون فداکاری‌های شهدا و آزادگانی است که در هشت سال دفاع‌مقدس از زندگی خود گذشتند تا از تمامیت ارضی میهن اسلامی‌مان دفاع کرده و اجازه ندادند خون شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی پایمال شود.

امیر شفیعی تصریح کرد: آزادگان پرچمدار صبر و استقامت هستند که در هشت سال دفاع‌مقدس با ایستادگی‌های بی‌بدیل خودشان درس بزرگی به ملت شریف ایران دادند. آن‌ها با فداکاری‌هایشان باعث شدند انقلاب ما زیر سایه امام‌خامنه‌ای عزیز به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده و به موفقیت‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف برسد.

فرمانده تیپ 25 نیرومخصوص واکنش سریع نزاجا درباره اینکه وظیفه آحاد جامعه در قبال آزادگان چیست، گفت: آزادگان گنجینه‌های ارزشمندی برای انقلاب اسلامی هستند که باید قدر آن‌ها را بدانیم و همیشه در همه حال به یاد آنان بوده و تجلیل کنیم. وظیفه ما در قبال این عزیزان آن است که با تبعیت از ولایت‌فقیه و پاسداری از آرمان‌های انقلاب و امام راحل اجازه ندهیم زحمات آن‌ها به هدر برود.

امیر شفیعی در پایان با بیان اینکه نسل جوان، نسلی با انگیزه و با روحیه انقلابی است، ابراز داشت: این نسل می‌تواند مسیر پر پیچ و خم آینده را برای رسیدن به آرمان‌های بزرگِ انقلاب اسلامی هموار سازد و ما هم وظیفه داریم تجربیات آزادگان سرافراز را به نسل جوان امروزی انتقال بدهیم تا پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها