سرهنگ رشیدی:

فضاسازی با رویکرد دفاع مقدس در شهرهای لرستان کافی نیست

سرهنگ محسن رشیدی گفت: در خصوص فضاسازی با رویکرد دفاع مقدس، در شهرهای لرستان اقداماتی صورت گرفته، اما کافی نیست.
کد خبر: ۴۱۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ - 16August 2020

انتقاد سرهنگ رشیدی از ناکافی بودن فضاسازی شهری با رویکرد دفاع مقدس در شهرهای لرستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در جلسه کمیته فضا سازی کنگره 6 هزار و 300 شهید لرستان، اظهار داشت: با وجودی که استان لرستان دومین استان خسارت دیده از جنگ تحمیلی محسوب می‌شود، ولی سهم دفاع مقدس در مبلمان شهری شهرهای این استان بسیار کم است.

وی ضمن تشکر از شهرداری خرم آباد در خصوص نصب تابلوهایی مرتبط با شهدا در برخی از نقاط شهر خرم آباد، افزود: در خصوص فضاسازی با رویکرد دفاع مقدس، در شهرهای استان اقداماتی صورت گرفته، اما کافی نیست.

رشیدی گفت: لرستان نقش بی‌بدلی در دفاع مقدس داشته است و هر کس که وارد این استان شود باید با دیدن المان‌ها، تصاویر شهدا و سردیس‌ها و تندیس‌های مرتبط با شهدا و دفاع مقدس متوجه اوج رشادت و غیرت غیور مردان لرستانی در آن سال‌ها باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: با دیدن تصاویر شهدا در بلوارهای ورودی شهر و نامگذاری کوچه‌ها که مزین است به نام شهدا، ایثار و فداکاری این عزیران در به دست آوردن امنیت و آرامش امروزی، در ذهنمان تداعی می‌شود.

رشیدی با بیان اینکه انتظار می‌رود در ورودی‌های شهر خرم آباد و سایر شهرهای استان، نماد متناسب با مضامین دفاع‌مقدسی نصب شود، ادامه داد: به یاری خداوند منان، با تشکیل اتاق فکر و دادن مشاوره، شهراری را در فضاسازی هر چه بهتر شهر کمک می‌کنیم.

در این جلسه مقرر شد شهرداری خرم آباد به عنوان رییس کمیته فضا سازی کنگره ملی شهدای لرستان، کلیه شهرداری‌های استان را طی جلسه‌ای از طریق  ویدئو کنفرانس توجیه و با توجه به مطالبات مردمی در خصوص فضا‌سازی مناسب شهری با رویکرد دفاع مقدس، تصمیاتی اتخاذ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار