مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌كل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری سومین مرحله جشنواره منطقه‎ای ترنم فتح در کرمانشاه

آذر آزادی از برگزاری سومین مرحله جشنواره منطقه‎ای ترنم فتح در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۱۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ - 16August 2020

برگزاری سومین مرحله جشنواره منطقه‎ای ترنم فتح در کرمانشاه«آذر آزادی» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس از كرمانشاه با اشاره به اینکه سومین مرحله جشنواره منطقه‎ای ترنم فتح به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس همزمان با 26 مرداد و سالروز حماسه پاوه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره ویژه یگان‎های موزیک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که هر ساله در سه مرحله استانی، منطقه‎ای و کشوری برگزار می‎شود.

وی افزود: تقویت ارزش‎های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مبتنی بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با بهره‎گیری از ظرفیت موزیک نیروهای مسلح، وحدت و تقویت هویت ملی، تقویت فرهنگ‎های قومی در موزیک‎های نظامی برای جلوگیری از تهاجم و شبیخون فرهنگی بیگانگان از جمله مهمترین اهداف این جشنواره است.  

مدیر هنری و امور سینمایی این اداره‌کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس كرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه در سومین مرحله جشنواره منطقه‎ای ترنم فتح میزبان استان‎های همدان، کردستان، لرستان و ایلام بود گفت: با توجه به وضعیت بیماری کرونا و بر اساس ابلاغ سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس این جشنواره به صورت غیرحضوری برگزار شد.

آزادی تصریح کرد: در مرحله منطقه‎ای فیلم اجرای گروه‎های موزیک نیروهای مسلح استان‎های کردستان، لرستان و همدان و کرمانشاه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری نهایی گروه موزیک تیپ 281 زرهی شهید نیک خواه از استان کرمانشاه منتخب سومین جشنواره منطقه‎ای ترنم فتح شد.

وی یادآور شد: گروه موزیک تیپ 281 زرهی شهید نیک خواه همچنین در دومین دوره جشنواره منطقه‎ای ترنم فتح در سال 1398 مقام اول و در سطح ملی رتبه ششم را کسب کرده است.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها