چهل‌سالگی سرو/

ملت ایران به ایستادگی و مقاومت آزادگان افتخار می‌کنند

حجت الاسلام «ابراهیم تشکری» گفت: ملت ایران به ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال‌های سخت و مشقت‌بار اسارت افتخار می‌کنند و از اعماق وجودشان قدردان حماسه این رادمردان همیشه تاریخ هستند.
کد خبر: ۴۱۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ - 16August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر به مناسبت 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان اظهار داشت: آزادگان بهترین و ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام و نظام جمهوری اسلامی هستند زیرا با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و از شکنجه‌های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند.

وی گفت: ملت ایران به ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال‌های سخت و مشقت‌بار اسارت افتخار می‌کنند و از اعماق وجودشان قدردان حماسه این رادمردان همیشه تاریخ هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر خاطر نشان کرد: ۴۳۴ رزمنده بوشهری طعم تلخ اسارت در اردوگاه‌های بعثی را چشیدند تا به آرمان آزادگی برسند آرمانی که حفظ آن به همان سختی روزهای جنگ است و ملت ایران تا کنون به خوبی از پس آن برآمده است.

‌تشکری متذکر شد: اکنون ۳۰ سال از بازگشت آزادگان به وطن می‌گذرد و دفاع مقدس در حالی پایان یافت که حتی یک وجب از خاک ایران به یغما نرفت و لطمه‌ای به آرمان‌های نظام و انقلاب وارد نشد. هزینه‌هایی که برای این دستاورد صورت گرفت بر کسی پوشیده نیست و برگزاری یادمان‌ها و یادآوری تجربیات آزادگان به این سبب ضروری است تا مبادا تاریخ این سرفرازی‌ها از یاد جوانان امروز ایران برود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار