امام جمعه بردسکن مطرح کرد؛

ضرورت توزیع عادلانه کمک‌های مومنانه

حجت‌الاسلام‌ امینی گفت: گروه‌های جهادی حلقه آخر در توزیع بسته‌های معیشتی بین آسیب دیدگان هستند که باید تمام توان خود را برای توزیع عادلانه کمک‌های مردمی بکار گیرند.
کد خبر: ۴۱۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ - 16August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، حجت‌الاسلام‌ «علی اصغر امینی» در مراسم توزیع 1000بسته معیشتی به نیازمندان بردسکن، که با حضور مدیران این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: آیندگان از ایثار و کمک همدلانه مردم در شرایط کرونای با افتخار یاد خواهند کرد.

وی در ادامه از گروه های جهادی خواست با تمام توان وارد عرصه خدمت مومنانه شوند، افزود: گروهای جهادی با تلاش و با حضور در بین خیرین، مسیر کمک مومنانه را برای نیازمندان هموار کنند.

امینی با بیان اینکه مردم ایران تربیت شده مکتب اهل بیت (ع)، هستند، ابراز داشت: این فرهنگ سبب شده در هر برهه از زمان که نیاز به کمک مردم باشد، فعالانه در صحنه حضور پیدا کنند.

وی شکل‌گیری رزمایش کمک مومنانه را از افتخارات کشور دانست و گفت: مردم ایران اسلامی با لبیک‌گویی به فرمان ولی امر خود وارد این عرصه شدند و تاکنون خوش درخشیده‌اند.

امام جمعه بردسکن با تاکید بر اهمیت حفظ کرامت انسانی در توزیع کمک مومنانه افزود: گروه‌های جهادی کمک‌های مردمی بین آسیب دیدگان واقعی و نیازمندان توزیع کنند.

وی در پایان گفت: گروه‌های جهادی حلقه آخر در توزیع بسته‌های معیشتی بین آسیب دیدگان هستند که باید تمام توان خود را برای توزیع عادلانه کمک‌های مردمی بکار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار