گام دوم/

برگزاری اولین نشست مسئولان جمعیت گام دوم انقلاب در خوزستان

اولین نشست مسئولان جمعیت گام دوم انقلاب استان خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷ - 17August 2020

برگزاری اولین نشست مسئولین جمعیت گام دوم انقلاب در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین نشست مسئولان جمعیت گام دوم انقلاب استان خوزستان امروز در سالن جلسات شهید جهان آرای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد.

سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه اظهار داشت: مبنای بیانیه گام دوم انقلاب که نقشه راه همه ما برای آینده است بر پایه اصول و فرهنگ ناشی از دوران دفاع مقدس تبیین و بیان شده است.

وی افزود: شما عزیزان که اکثراً نیز قشر جوان و انقلابی استان هستید باید با برنامه ریزی صحیح و تبیین دقیق برنامه‌های گام دوم، زمینه را برای گام های بعدی انقلاب فراهم بیاورید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اشاره‌ای هم به چهلمین سالگرد دفاع مقدس داشت و گفت: دوران دفاع مقدس تنها یک جنگ نظامی و مبارزه بین دو کشور نبود بلکه یک نبرد تمام عیار بین دو آرمان، ایده، تفکر و ایدئولوژی متفاوت بود. یک سو، فرصت‌طلبی، قدرت و زور و استعمارطلبی بود و سمت دیگر، آرمان‌خواهی و استقلال طلبی جوانانی که حاضر بودند همه چیزشان را بدهند ولی از آرمان هایشان دفاع کنند.

یوسفی متذکر شد: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب، نسل جوان و آینده ایران اسلامی هستند. نسلی که باید با فرهنگ غنی و ناب عاشورایی دفاع مقدس پیوند بخورند تا گام‌های بعدی انقلاب را محکم تر از پیش برداریم.

در پایان این نشست، مدیر، دبیر و مسئولان جمعیت بیانیه گام دوم انقلاب به تشریح برنامه‌های مدنظر برای ارائه در سراسر استان خوزستان پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار