دیدار مسئولان سپاه فتح با خانواده شهید رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد

مسئولان سپاه فتح به مناسبت روز خبرنگار با خانواده شهید رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
کد خبر: ۴۱۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ - 18August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «مصطفی مثنوی» جانشین فرمانده سپاه فتح به همراه سرهنگ «سیروس باستی» مسئول نیروی انسانی سپاه فتح، سرهنگ «حشمت‌الله عطایی» مسئول ایثارگران سپاه فتح و سروان «فخرالدین رضایی» مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد امروز با خانواده «خداعفو عبدیان» شهید رسانه‌ای استان دیدار و از این خانواده تجلیل کردند.

سرهنگ «مصطفی مثنوی» جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار داشت: شهدای رسانه در راه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه به فیض شهادت نائل آمدند و در یادها ماندگار شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه یاد، نام و خاطره شهدای رسانه باید گرامی داشته شود، افزود: نقش بی‌بدیل خبرنگاران و اهالی رسانه در ثبت و ضبط دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و مناسبت‌های مختلف بر هیچکس پوشیده نیست و باید قدردان تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان باشیم.

«فخرالدین رضایی» مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار بیان داشت: اصحاب رسانه در استان همواره نقش‌آفرین و رابط بین مردم و مسئولان برای حل مشکلات جامعه هستند.

وی متذکر شد: نقش و جایگاه اصحاب رسانه در جامعه باید بیش از پیش تقویت شود تا بتوانند با اطلاع‌رسانی دقیق و مطالبه‌گری از مسئولان به توسعه و پیشرفت استان کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار