بیانیه فراکسیون روحانیت مجلس؛

خطری منطقه را تهدید کند، امارات مستحق گوش‌مالی خواهد بود

فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای تاکید کرد: امارات تصمیم خطرناکی گرفته و باید بداند که اگر از طریق دوستی غیرشرافتمندانه با رژیم صهیونیستی، خطری منطقه ما را تهدید کند، آنها نیز شریک جرم و مستحق گوش‌مالی هستند.
کد خبر: ۴۱۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ - 18August 2020

خطری منطقه را تهدید کند، امارات مستحق گوش مالی خواهد بودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در محکومیت اقدام غیرانسانی امارات متحده عربی در به رسمیت شناختن و برقراری روابط سیاسی و اقتصادی با رژیم غاصب صیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«من طرفداری از طرح استقلال اسرائیل و شناسایی او را، برای مسلمانان یک‏ فاجعه و برای دولت‌های اسلامی یک انفجار می‌دانم.» (امام خمینی)

رژیم صهیونیستی غده‌ای سرطانی است که با توطئه استکبار جهانی به منطقه غرب آسیا تحمیل شد و این منطقه مهم و استراتژیک سال‌هاست که تحت تأثیر جنایات و ددمنشی‌های این رژیم وحشی و کودک‌کش قرار دارد. هر سال تعداد زیادی کودک و زن فلسطینی در اثر جنایت‌های این رژیم به شهادت می‌رسند و کشورهای همسایه همچون سوریه و لبنان نیز منزجر و متأثر از این همسایه ناخوانده و لکه ننگین قرار دارد.

قدس قطعاً متعلق به ساکنان حقیقی این سرزمین است و آرمان آزادی قدس قطعاً محقق خواهد شد اما در مسیر نیل به این آرمان، سال‌ها است که امت اسلامی به علت ابتلای به حاکمان فاسد و دست نشانده و وابسته که مصلحت فردی و بقای خاندان سلطنتی خود را بر مصلحت امت اسلام ترجیح می‌دهند، در تحقق این هدف مهم با تأخیر مواجه شده است. اگر آنگونه به مرام امام راحل عظیم الشان عمل می‌شد و در این سال‌ها شاهد اتحاد همه امت اسلام می‌بودیم، این آزادی و پیروزی قطعی تسریع می‌شد اما این حکام فاسد بر خلاف تمایل ملت‌هایشان عمل می‌کنند و نه تنها قدمی در راستای کاهش آلام مردم فلسطین و آزادی قدس شریف برنمی دارند بلکه وقیحانه روابط پنهانی خود با رژیم غاصب قدس شریف را علنی می‌کنند و با دشمنان امت اسلام طرح دوستی و معاهده اقتصادی و سیاسی می‌بندند. جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) به حمدالله توانسته است در این سال‌ها علیرغم میل استکبار جهانی محور مقاومت را تثبیت و تقویت نماید و عزت امت اسلام را برگرداند و شکست و افتضاح را برای این رژیم فاسد تحمیل نماید و پیروزی حزب الله قهرمان در جنگ‌های ۲۲ و ۳۳ روزه و شکست طرح موهوم معامله قرن شاهد این مدعاست.

آنچه که امروز توسط حاکمان امارات متحده عربی اتفاق افتاده است، خلاف غیرت اسلامی است و امت اسلام انتظار دارند که این حاکمان اگر غیرت دینی ندارند حداقل به شرافت عربی خود پایبند باشند و نام خود را در تاریخ اسلام در فهرست منافقان و خائنان به آرمان اسلامی ثبت نکنند. امارات متحده عربی تصمیم خطرناکی گرفته است و باید بداند که اگر از طریق این دوستی غیرشرافتمندانه خطری و تهدیدی منطقه ما را تهدید کند، آنها نیز شریک جرم و مستحق مجازات و گوش مالی مجاهدان عزیز محور مقاومت هستند.

ما از این کشور و همه حکام منطقه می‌خواهیم فارغ از تعصب و غروری که بدان دچارند یک بار دیگر به عواقب تصمیم‌های خود بیندیشند و بیش از این خود را در اذهان مردم منطقه بی آبرو ننمایند و اگر مرحمی بر زخم دیرینه مردم فلسطین نیستند، حداقل بر این زخم نمک نپاشند.

فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی»

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها