جامعه کلیمیان ایران عادی‌سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

جامعه ایرانیان کلیمی ضمن محکومیت عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی اعلام داشتند که این اقدام خائنانه جاهلانی که به تعبیر اربابان‌شان گاو شیرده‌‌ای بیشتر نیستند و نتیجه‌ای به غیر از بی‌آبرویی محض برای آنها در پی نخواهد داشت.
کد خبر: ۴۱۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶ - 18August 2020

جامعه کلیمیان ایران عادی‌سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی را محکوم کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، جامعه ایرانیان کلیمی با صدور بیانیه‌ای توافق ننگین عادی‌سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی را با واسطه‌گری شیطان بزرگ محکوم کرده و اعلام می‌دارد که این اقدام خائنانه‌ی جاهلانی که به تعبیر اربابانشان، گاو شیرده‌ای بیشتر نیستند، باعث فشار و ظلم مضاعف بر مظلومان خواهد شد و چیزی به غیر از بی‌آبرویی محض، برای توطئه‌گران در پی نخواهد داشت. جای تردید نیست این عمل نکوهیده، بیش از گذشته موجبات منفورتر شدن حاکمان امارات متحده و رژیم صهیونیستی را در پی خواهد داشت.

بدیهی است این اقدام مذبوحانه، تمام آزادی‌خواهان جهان را در مبارزه هر چه بیشتر برعلیه رژیم صهیونیستی و دفاع از حقوق حقه ملت فلسطین، ترغیب خواهد نمود.

روابط عمومی انجمن کلیمیان با اعلام انزجار از این توافق ننگین، تردید ندارد بزودی حق بر باطل پیروز گشته و به لطف قادر مطلق، صلحی پایدار مبنی بر عدالت و انصاف، بر ظلم و جفا غلبه خواهد نمود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها