فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

مرزهای کردستان از امنیت کامل برخوردار است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه مرزهای استان از امنیت کاملی برخوردار است، گفت: با داشتن حافظان بیدار امنیت که همیشه با اقتدار در صف اول جانفشانی‌ها ایستاده‌اند، دل هر ایرانی به آینده‌ای روشن توام با امید و آرامش گرم می‌شود.
کد خبر: ۴۱۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ - 19August 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با همراهی «بهمن مرادنیا» استاندار کردستان و تعدادی از اعضای شورای تامین جهت سرکشی از پایگاه‌های مرزی و زمستانه سپاه پاسداران از پایگاه‌های منطقه کامیاران، مریوان، دیواندره، سقز و ارتفاعات چهل چشمه بازدید کردند.

در این سرکشی سردار حسینی به تشریح امنیت در پایگاه‌ها و مناطق هوایی در مرزها اشاره کرد و بیان داشت: برای پاسداری از این مرزها  دلاور‌مردانی به صورت شبانه روز حضور دارند که با اقتدار و صلابت و در سخت‌ترین شرایط از جان خود می‌گذرند اما حاضر نیستند تا یک وجب از خاک وطن خود را پای بیگانه لمس کند.

وی افزود: با داشتن این حافظان بیدار امنیت که همیشه با اقتدار در صف اول جانفشانی‌ها ایستاده‌اند، دل هر ایرانی به آینده‌ای روشن توام با امید و آرامش گرم می شود.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه با حضور  صمیمی در بین نیروهای بسیجی مستقر در پایگاه‌های صعب العبور و قد‌دانی از تلاش بی‌وقفه آنها افزود: مقتدرانه و به‌ خوبی از مرزهای استان کردستان دفاع می‌کنیم و شب و روز سختی می‌کشیم تا مردم در امنیت و آرامش باشند و پاسداری از کیان اسلامی و تمامیت ارضی کشور را افتخار می‌دانیم.

استاندار کردستان نیز در این دیدار با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مرزبانان برای تامین امنیت مرزهای استان، گفت: علی‌رغم تهدیدات پیرامونی در مرزها، به لطف خداوند و حضور غیور نیروهای مسلح استان، امنیت پایدار در مرزها برقرار است که از این بابت قدردان تلاش رزمندگان بسیجی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار