مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

تکمیل موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس جز با مشارکت همگانی میسر نمی‌شود

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» گفت: تکمیل و بهره برداری موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان جز با مشارکت و همکاری همه ادارت، دستگاه‌ها و نهاد‌ها و ... میسر نمی‌شود.
کد خبر: ۴۱۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ - 19August 2020

تکمیل موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس جز با مشارکت همگانی میسر نمی‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با «حمید رضا کرموند» مدیرکل شرکت آب و فاضلاب لرستان، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیر عامل و کارکنان شرکت آبفا لرستان به‌خاطر همکاری لازم در امور آب و فاضلاب مرکز فرهنگی و یادمان شهدای گمنام خرم آباد، اظهار داشت:  تکمیل و بهره برداری موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس جز با مشارکت و همکاری همه ادارت، دستگاه‌ها و نهادها و ... میسر نمی‌شود.

وی با اشاره به اهمیت یادمان‌های شهدا در راز جاودانگی و ماندگاری که در فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: یادمان‌های شهدا نقش مهمی در یادآوری، پاسداشت و استمرار بخشی از تاریخ پرافتخار مردم  را برعهده دارند و مفاهیمی مرتبط با دفاع مقدس را بیان می‌کنند که این مفاهیم در تداوم روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان تاثیر گذار است.

رشیدی با بیان اینکه 33 یادمان شهدا در استان لرستان وجود دارد، تصریح کرد: از مدیرکل شرکت آب و فاضلاب لرستان تقاضا مندیم در تعمیر، نگهداری و رفع مشکلات احتمالی ناشی از قطعی آب مرکز فرهنگی دفاع مقدس و تپه شهدای گمنام خرم آباد همکاری لازم را داشته باشند.

در ادامه حمید رضا کرموند مدیرکل شرکت آب و فاضلاب لرستان، اظهار داشت: بدون شک هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از کتاب تاریخ سراسر حماسه ملت ایران است که نقش جوانان لرستانی در کسب افتخارات آن دوران بر کسی پوشیده نیست.

وی یادمان‌های شهدا و مراکز فرهنگی دفاع مقدس را ازمهمترین مراکز تداعی کننده شور حماسی روزهای دفاع و جهاد در ذهن افراد جامعه دانست و تصریح کرد: مجموعه آبفا لرستان همکاری لازم را در خصوص رفع مشکلات آب رسانی به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان و تپه شهدای گمنام خرم آباد خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار