مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

کتاب «سرو قامتان» در آینده نزدیک چاپ و منتشر می‌شود

سرهنگ پاسدار محسن رشیدی گفت: تالیف کتاب زندگینامه شهدای نیروی انتظامی لرستان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کلید خورده است و در آینده نزدیک تحت عنوان «سرو قامتان» چاپ و منتشر می‌شود.
کد خبر: ۴۱۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ - 20August 2020

کتاب «سرو قامتان» در آینده نزدیک چاپ و منشر می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در دیدار با سردار «محمد مهدیان نسب» فرمانده انتظامی لرستان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: نیروی انتظامی لرستان 360 شهید والامقام را  تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: تالیف کتاب زندگینامه شهدای نیروی انتظامی لرستان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کلید خورده است و با  22 خانواده از خانواده‌های این شهدا مصاحبه‌هایی انجام شده و این مصاحبه‌ها پیاده سازی شده و در آینده نزدیک در قالب کتابی تحت عنوان «سرو قامتان» چاپ و منتشر می‌شود.

رشیدی به آمار بالای رزمندگان، ایثارگران و جانبازان نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم که با مساعدت و همکاری فرماندهی نیروی انتظامی و همکاران وی در لرستان اطلاعات این افراد را نیز جمع آوری کنیم که در قالب کتاب خاطرات و زندگینامه چاپ و منتشر شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان هرگونه تعلل در جمع آوری خاطرات شهدا، ایثارگران و جانبازان را موجب خسران و افسوس دانست و خطاب به سردار مهدیان نسب بیان داشت: از شما خواهشمندیم با توجه به اهمیت موضوع، در زمینه تامین نیروی مورد نیاز و امکانات، برای پیشبرد اهداف بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و ثبت و ضبط خاطرات و زندگینامه شهدا و ایثارگران ناجا، همکاری لازم را با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان داشته باشید.

وی به نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور اشاره کرد و متذکر شد: فرزندان این ملت در نیروی انتظامی هم در دوران دفاع مقدس در کنار برادران سپاهی و ارتشی خود، در میدان مبارزه با دشمن متجاوز خوش درخشیدند و هم امروز در درگیری با اشرار و منافقین و تامین امنیت مرزهای کشور نقش اساسی و محوری دارند.

این مسئول به شهدای مدافع امنیت اشاره کرد و گفت:  دفاع مقدس برای ناجا هنوز تمام نشده است و دلاورمردان نیروی انتظامی روزانه در شرق و غرب کشور با اشرار و قاچاقچیان درگیر هستند.

رشیدی در پایان به محتواسازی موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در آینده بخشی از محتوایی که در موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس نگهداری می‌شود مربوط به شهدای ناجا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار