بهیار فاطمیون روایت کرد؛

ایثار پزشک فاطمیون برای مجروحین مدافع حرم با خون خود+ فیلم

سید علی‌اصغر حسینی بهیار لشکر فاطمیون خاطره پزشکی را روایت کرد که از خون خود به مجروحین تزریق می‌کرد.
کد خبر: ۴۱۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷ - 23August 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، یکم شهریور ماه در کشور به مناسبت بزرگداشت ابوعلی سینا روز پزشک نامگذاری شد تا تلاش و خدمات آنان در جهت سلامت مردم پاس داشته شود. پزشکان همواره در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط به کمک مردم شتافته‌اند و عملکرد مجاهدانه آنان در شرایط گوناگون راهگشا و الگویی برای اقشار دیگر جامعه است.

خاطره پزشکی که از خون خود به مجروحین تزریق می‌کرد+ فیلم

این موضوع چه در طول دوران دفاع مقدس که کشور در زیر آتش جنگ دشمن بعثی می‌سوخت و رزمندگان و سربازان در خط مقدم مشغول نبرد با دشمن به صورت ویژه حضور پیدا کردند تا در جبهه دفاع از حرم‌های اهل بیت (ع) در سوریه و عراق که در کنار رزمندگان مدافع حرم برای مداوای مجروحان و خدمت به مردم زخمی در این کشور‌ها حاضر شدند صحنه زیبایی از، ازخودگذشتگی و تعهد را به نمایش گذاشتند. چنانچه در ایام شیوع کرونا نیز کادر درمان و پزشکان در خط مقدم سلامت مردم به مبارزه با این ویروس پرداختند و این فداکاری همچنان ادامه دارد.

در طول حضور پزشکان و کادر درمان در صحنه‌های مختلف دفاع، تعدادی از آنان نیز جان خود را از دست دادند، نام شهدای بزرگی، چون شهید دکتر قاضی میرسعید، شهید محمدعلی رهنمون، شهید محمد برزگری و شهید مدافع حرم محمدحسین قاسمی از جمله شهدای پزشکی هستند که به رسالت خود به تمام و کمال عمل کردند.

به مناسبت روز پزشک مرکز رسانه‌ای فاطمیون مصاحبه‌ای با سید علی اصغر حسینی یکی از بهیاران این لشکر انجام داده است که در این گفت‌وگو به خاطره پزشکی اشاره می‌کند که از خون خودش به مجروحین تزریق می‌کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار