فرمانده نیروی هوایی ارتش روز پزشک را تبریک گفت

امیر سرتیپ نصیرزاده در پیامی با تبریک فرارسیدن روز پزشک نوشت: همکاران پزشکم، چراغ امید به بخش درمان به‌ویژه در مراکز درمانی نیرو‌های مسلح را روشن نگه داشته است.
کد خبر: ۴۱۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ - 22August 2020

فرمانده نیروی هوایی ارتش روز پزشک را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیامی فرارسیدن روز پزشک را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

صمیمانه‌ترین سلام‌ها و فروتنانه‌ترین درود‌ها را در آستانه روز پزشک، در حالی که شش ماه از حضور غیرتمندانه کادر درمانی این سرزمین در جبهه مبارزه‌ای ناشناخته با ویروس منحوس کرونا می‌گذرد، تقدیم پزشکان سربلند سرزمینم می‌کنم که با وجود به شماره افتادن نفس‌هاشان در پشت حصار ماسک و شیلد، نفس‌های به شماره افتاده هموطنان مبتلای خود به کرونا را بازگرداندند و ترجمان روشن آیه شریفه «ومن احیا‌ها فکانما احیا الناس جمیعا...» شدند.

مبارزه مردانه در برهه اخیر با ویروس ناشناخته کرونا که جلوه جمیلی از روز‌های دفاع مقدس است، نه‌تنها مقابله با این بیماری، بلکه مجاهدت توأمان در دو جبهه تحریم اقلام درمانی و تجهیزات پزشکی در عین مواجهه با فراگیری این ویروس است.

علاوه بر این، تلاش بی‌دریغ همکاران پزشکم برای عدم ایجاد وقفه در روند درمان سایر بیماران با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی، چراغ امید به بخش درمان به‌ویژه در مراکز درمانی نیرو‌های مسلح را روشن نگه داشته است.

این تلاش مومنانه به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تابعه ختم نشده و در قالب مردم‌یاری‌ها، به اقصی‌نقاط کشور با رویکرد خدمت‌رسانی به مناطق کمتر برخوردار تسری یافته تا جلوه‌هایی از مردمی بودن ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلی یابد و به این ترتیب پاسخ اعتماد ملت به فرزندان ارتشی خود را در عمل داده باشیم.

اینک که به دلیل پایبندی به دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم گرامیداشت روز پزشک، دریغ دیدار چهره به چهره همکاران شریفم در آیینی در خور شأن آن‌ها به مناسبت روز پزشک، بر دل ماند، با قدرشناسی از حضور مخلصانه آن‌ها در خط مقدم دفاع از سلامت هموطنانم، از درگاه خداوند متعال عزت روزافزون و توفیق بیش از پیش ایشان را مسألت کرده و همراهی خانواده‌های آن‌ها در شرایط خاص مقابله با کرونا را می‌ستایم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار