واکنش نویسنده سرشناس عرب به سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی توسط مقاومت لبنان

عبدالباری عطوان نویسنده سرشناس عرب سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی توسط مقاومت لبنان را در راستای بازدارندگی و اقدامی شجاعانه و پاسخی بجا خواند.
کد خبر: ۴۱۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰ - 23August 2020

واکنش نویسنده سرشناس عرب به سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی توسط مقاومت لبنانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عبدالباری عطوان» نویسنده عرب و مدیر مسئول پایگاه خبری و تحلیلی «رای الیوم» با اشاره به سرنگونی یک فروند پهپاد شناسایی رژیم صهیونیستی در حریم هوایی لبنان در توئیتی نوشت: سامانه حزب الله لبنان یک فروند پهپاد اسرائیلی را بر فراز آسمان لبنان ساقط کرد و اسرائیل هم بدان اذعان کرد.

وی افزود: این قدرت بازدارندگی پیشرفته و متکی و پشتوانه به قدرت شجاعت در تصمیم‌گیری برای واکنش سریع است. آیا الان فهمیدید که چرا اسرائیلی‌ها در نگرانی و ترس بسر می‌برند؟.

روابط عمومی حزب الله لبنان بامداد روز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای از ساقط کردن یک فروند په‍پاد رژیم صهیونیستی در شهرک «عیتا الشعب» (در مرز لبنان و فلسطین اشغالی) خبر داد.

روابط عمومی حزب الله لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که یک فروند پهپاد اسرائیلی که عصر روز شنبه ۲۲ اوت سال ۲۰۲۰ به حریم هوایی لبنان در نزدیکی شهرک عیتا الشعب نفوذ کرده بود، توسط مقاومت اسلامی لبنان ساقط شد و این پهپاد هم اکنون در اختیار رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان است.

ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به سرنگونی این پهپاد اعلام کرد که یک فروند پهپاد این رژیم داخل لبنان و آنچه که آنرا در حین انجام «فعالیت عملیاتی» در طول مرز با لبنان خواند، سرنگون شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی بدون اشاره به جزئیات بیشتر سرنگونی این پهپاد در بیانیه خود تاکید کرد که هیچ خطری در درز و لو رفتن اطلاعات وجود ندارد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار