پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت رجایی و باهنر پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۱۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ - 23August 2020

پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌جنوبی به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت رجایی و باهنر پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

تاریخ انقلاب اسلامی نمونه‌های بسیاری از عروج پرستوهایی دارد که با عصاره ایمان به خدا، دل در گرو خدمت بی‌منت به مردم داشتند و دلیل پذیرش مسؤلیت برای آن‌ها، تنها پیگیری اهداف والا و آرمان‌ها بوده است.

هفته دولت یادآور ماندگار بزرگ مردانی است که سیره، منش و روش آنان، خدمت بی‌ادعا بود. هفته اول شهریور ماه، روزهای پرواز دو یار دیرینه امام؛ شهیدان رجایی و باهنر است که در تقویم ایران اسلامی مزین بنام هفته دولت گشته است.

شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند. بی‌شک ترسیم نمایی دقیق از عملکرد و ویژگی‌های شخصیتی این دو شهید، می‌تواند فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت‌رسانی بی‌منت و خالصانه به مردم و به‌ویژه محرومان و ایجاد امید و نشاط به جامعه باشد.

اکنون در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت، از درگاه خداوند متعال سلامتی و سربلندی در راستای قدم برداشتن در مسیر نورانی ولایت، خدمت صادقانه و مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ادامه راه شهیدان عزیز این مرز و بوم؛ تحت فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و در سایه توجهات امام زمان(عج الله تعالی فرج الشریف) را برایتان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار