مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

مرحله دوم از گام دوم کمک‌های مومنانه با شعار «ما ملت امام حسینیم» اجرا می‌شود/ توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر در آستانه بازگشایی مدارس

سرهنگ «اسکندری» گفت: مرحله دوم از گام دوم کمک‌های مومنانه به یاد سردار سلیمانی با شعار «ما ملت امام حسینیم» در چهار مرحله اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ - 23August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار «محمد اسکندری»، مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در جلسه هماهنگی مرحله دوم از گام دوم کمک مومنانه، با تشریح چگونگی کمک‌ها با توجه به قرار گرفتن در ماه محرم و هفته دولت، اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت برای رفع مشکلات مردم میز خدمت مسئولان با مردم در چهارم شهریور برگزار می شود.

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از اجرای مرحله دوم گام دوم کمک‌های مومنانه سپاه استان خبر داد و گفت: این مرحله از کمک‌ها به یاد سردار سلیمانی با شعار «ما ملت امام حسینیم» در چهار مرحله برگزار خواهد شد.

وی اطعام نیازمندان با عنوان اطعام حسینی را از دیگر برنامه‌های کمک مومنانه برشمرد و ادامه داد: روز پنجم شهریور نیز این برنامه در هیئات حسینی توسط بسیج مداحان اجرا خواهد شد.

اسکندری توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر را با توجه به آستانه بازگشایی مدارس نیز همزمان با ششم شهریور از دیگر محورهای کمک مومنانه سپاه و بسیج دانست. 

وی ابراز داشت: همچنین توزیع بسته‌های معیشتی در 10 شهریور توسط بسیج پیشکسوتان و توزیع بسته‌های لوازم التحریر توسط بسیج هنرمندان و بسیج دانش‌آموزی در 27 شهریور از دیگر برنامه‌های کمک مومنانه سپاه عاشورا خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها