مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نقده:

اخلاص رمز ماندگاری قیام امام حسین (ع) است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده با تسلیت ایام ماه محرم گفت: به خوبی می‌توان اخلاص را یکی از رموز ماندگاری قیام عاشورای اباعبداالله الحسین (ع) در روز عاشورا عنوان کرد.
کد خبر: ۴۱۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ - 23August 2020

اخلاص رمز ماندگاری قیام امام حسین(ع) است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام حیدر جهانبان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده، امروز، در مراسم سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار اشت: ایام محرم بهترین فرصت برای تبیین راهبردهای ائمه اطهار(ع) در مبارزه با ظلم است.

وی افزود: عاشورا، قیام واقعی در جهت پاسداشت ارزش‌های انسانی، نیکی‌ها و دفاع از حق در برابر ظالم و زورگو و امر به معروف و نهی از منکر بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده ادامه داد: کار اگر برای رضای خدا و خالص باشد، در تاریخ ماندگار خواهد شد و به خوبی می‌توان اخلاص را یکی از رموز ماندگاری قیام عاشورای اباعبداالله الحسین (ع) در روز عاشورا عنوان کرد.

وی عنوان کرد: برگزاری مجالس عزاداری برای امام حسین(ع)، زیارت آن حضرت، بیان و تشریح واقعه عاشورا برای دیگران و گریه کردن برای امام حسین (ع) در منابع روایی از اهل بیت (ع) مورد تاکید بزرگان قرار دارد.

جهانبان با اشاره به اینکه کربلا صحنه نمایش رویارویی حق و باطل و حماسه باشکوه جانبازی و شهادت‌طلبی بود، گفت: الان صدها سال از واقعه روز عاشورا می گذرد و همه ساله در روزهای محرم در بین شیعیان و غیر شیعیان مراسم‌ باشکوهی برگزار می شود که این امر، حق بودن روز عاشورای امام حسین (ع) را نشان می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها